stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 30 May , 2024
  • کد خبر : 150571
  • 05 مرداد 1399 - 12:40
3

آغاز پویش «همیار مدافعان سلامت» در جهرم

آغاز پویش «همیار مدافعان سلامت» در جهرم
پویش «همیار مدافعان سلامت» در جهرم آغاز به کار کرد
قلم | qalamna.ir :

با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه ابتلا به بیماری کووید۱۹، واحد آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم فراخوان طرح کشوری “پویش همیار مدافعان سلامت” با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان را منتشر کرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: “پویش همیار مدافعان سلامت” برای نخستین بار در کشور در امتداد طرح “هر خانه یک پایگاه سلامت” و با هدف بکارگیری قابلیت‌های خوب کودکان و نوجوانان در سطح خانواده و اجتماع شکل گرفته است.
دکتر سید مجید ارجمند افزود: محور‌های این فراخوان، شامل سه اصل ماسک زدن اجباری برای همه، شست و شوی صحیح و مکرر دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای پیشگیری از این بیماری است.
وی با بیان‌اینکه این فراخوان با همکاری دستگاه‌ها، موسسه‌ها و سازمان‌های گوناگون اجرا می‌شود، گفت: والدین و مربیان برای شرکت فرزندان خود در این فراخوان در وبسایت ww.behdasht.jums.ac.ir ثبت‌نام کنند.
ارجمند، همچنین به بخش ارسال ویدیو‌های ارسالی کودکان و نوجوانان اشاره و بیان کرد: در هر کدام از محور‌ها که به کودک آموزش داده می‌شود، فیلمی کوتاه تهیه و به معاونت بهداشتی این دانشگاه ارسال خواهد شد که به برگزیدگان نیز جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی در این فراخوان شرکت کنند و همچنین کودکان، نوجوانان و جوانان می‌توانند در رده‌های سنی چهار تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۲۰ سال ثبت‌نام کنند.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.