stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 150755
  • 05 مرداد 1399 - 18:20
0

آموزش بورس به مددجویان گلستانی

آموزش بورس به مددجویان گلستانی

ایسنا/گلستان دوره آموزش مقدماتی بورس به همت دانشگاه پیام نور استان گلستان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: دوره آموزش مقدماتی بورس و روش‌های سرمایه‌گذاری، پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده این نهاد با دانشگاه پیام نور استان با هدف توانمندسازی و اشتغال مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود.

عیسی بابایی بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور و توجه ویژه به حوزه بورس در ماه‌های اخیر، اولین دوره آموزشی با موضوع “آموزش مقدماتی بورس و سرمایه‌گذاری” با حضور ۱۰۰ نفر از مددجویان گلستانی در  شهرستانهای گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن آغاز شد.

وی افزود: دوره مقدماتی بورس به مدت ۲۰ ساعت به همت مرکز آموزش‌های آزاد و امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد: در ادامه برای مددجویانی که بتوانند دوره را با جدیت و موفقیت سپری کنند، دوره آموزشی پیشرفته بورس و روش‌های سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد.

ایسنا به نقل از کمیته امداد گلستان، بابایی یادآور شد: با هدف بهره‌گیری بهتر و اثرگذاری بیشتر دوره مذکور، طرحی مشترک با همکاری دانشگاه پیام نور اجرا و در آن طرح ضمن حضور فعال مددجویان در بازار سرمایه، در راستای اشتغال پایدار این جوانان گام‌های مؤثری برداشته خواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.