stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 151702
  • 08 مرداد 1399 - 11:35
1

وبینار تحلیل بنیادی ارزشگذاری سهام برگزار می شود

وبینار تحلیل بنیادی ارزشگذاری سهام برگزار می شود

کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وبینار بورس با محوریت تحلیل بنیادی و ارزش گذاری سهام را برگزار می کنند.

قلم | qalamna.ir :

باشگاه دانشجویان ارزشگذاری بخش جدا نشدنی از فرآیند انتخاب سهام بر مبنای تحلیل بنیادی است. سرمایه گذاری در سهام با استفاده ارزشگذاری همچنان قابل اتکاترین روش سرمایه گذاری در همه بازارهای توسعه یافته محسوب می شود که سرمایه گذاران نهادی و انفرادی از آن استفاده می کنند. کسب دانش ارزشگذاری سهام، قدرت مدیریت ریسک و بهره گیری از فرصت های متعدد که همواره در بازار پدید می آیند را به سرمایه گذاران  خواهد داد. رسیدن به درک عمیقی از ریسک سرمایه گذاری، سرمایه گذاران را از زیان های جبران ناپذیر در امان نگاه خواهد داشت و امکان کسب بازدهی های معقول و کم ریسک را فراهم می کند.

رفتارهای هیجانی موجود در بازار سرمایه موجب می شود فرصت های نابی در چرخه های صعودی یا نزولی بازار ایجاد شود که با علم به شرایط بنیادی و ارزش سهام می توان از این فرصت ها بهره برد. متدهای متنوعی جهت ارزشگذاری سهام وجود دارند که فراگیری مفاهیم بنیادین مربوط به ارزشگذاری سهام، شناخت مدل های موجود جهت ارزشیابی سهام و انتخاب مدل متناسب با مقاصد مختلف، فراگیری برآورد خالص ارزش روز دارایی ها، فراگیری روش برآورد ارزش جایگزی، فراگیری استفاده از روش های نسبی جهت ارزشگذاری، فراگیری مدل DDM و برآورد پارامترهای مربوط به آن و  فراگیری مدل های تنزیل جریانات نقد آزاد ( FCFF و FCFE) از پرکاربردترین روش های ارزش گذاری در این دوره است.

وبینار تحلیل بنیادی ارزشگذاری سهام، با تدریس بردیا خسروانی (مدرس دانشگاه و برگزار کننده انواع دوره های بورس و فارکس) روز جمعه ۱۰ مرداد ساعت ۱۸ الی ۲۰، در بستر اینترنت برگزار می شود.

علاقمندان جهت  اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به آدرس dazalax3@ یا به کانال کانون های فرهنگی به آدرسkanoonbeheshti@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.