stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 154264
  • 16 مرداد 1399 - 12:01
1
پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بمناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم، اندیشه و عامل آگاهی اند

خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم، اندیشه و عامل آگاهی اند
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت تبریک گفت.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، در پیام سردار “علی اکبر جاویدان” آمده است: هفدهم مرداد یادآور روزی است که خبرنگاری مجاهد و مخلص در راه اعتلای حق و آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی جان خود را فدا کرد.

بی‌‏تردید خبرنگاران را باید روشنگران عرصه اجتماعی و سفیران روشنگری نامید که سلاحشان سلامت نفس و قلمشان حق طلبی است، خبرنگارانی که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیشرو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی هدیه کنند.

خبرنگاران قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای مردم را فراهم می‏‌کنند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهنده مردم در لحظات و صحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که بدنبال حقیقت و انعکاس واقعیتها هستند همواره شایسته تکریم و تحسین بوده اند.

سیاست رسانه ای نیروی انتظامی همکاری تنگاتنگ با نظام رسانه ای رسمی کشور در راستای مرجعیت سازی و افزایش نفوذ خبری آنها در بین افکار عمومی داخلی و تبدیل به حلقه واسط بین مردم و پلیس جهت دریافت اطلاعات و انتشار اخبار و رویدادهای انتظامی و حوادث است.

پلیس و رسانه های متعهد و وظیفه شناس در کنار یکدیگر به عنوان دو رکن اصلی تأمین امنیت عینی و ذهنی جامعه می توانند نقش کلیدی در ایجاد انسجام و انضباط اجتماعی همچنین حفظ و توسعه امنیت و روحیه قانونمداری ایفای کنند.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب بار دیگر فرا رسیدن روز خبرنگار بر تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی و خصوصا همکاران زحمتکش خود در اداره اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی تبریک و موفقیت روز افزون همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.