stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 155094
  • 19 مرداد 1399 - 15:38
3

مدیر کل آموزش و پرورش فارس: درسنامه گام مهم برای ایجاد عدالت آموزشی

مدیر کل آموزش و پرورش فارس: درسنامه گام مهم برای ایجاد عدالت آموزشی
در تولید محتوای خودآموز(درسنامه)، پیش بینی‌های لازم برای دانش آموزانی که به هیچکدام از راه‌های ارتباطی الکترونیکی و آموزش مجازی دسترسی ندارند انجام شده است.
قلم | qalamna.ir :

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در تولید محتوای خودآموز، پیش بینی‌های لازم برای دانش آموزانی که به هیچکدام از راه‌های ارتباطی الکترونیکی و آموزش مجازی دسترسی ندارند انجام شده است.
فرهاد اسماعیلی در بازدید از روند تولید محتوای خودآموز (درسنامه) در دوره ابتدایی، با ارزشمند شمردن اقدامات مبتکرانه برای مواجهه منطقی با شرایط به وجود آمده در دوران شیوع ویروس کرونا، گفت: تهیه درسنامه گام مهمی برای ایجاد عدالت آموزشی است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در تولید محتوای خودآموز پیش بینی‌های لازم برای دانش آموزانی که به هیچکدام از راه‌های ارتباطی الکترونیکی و آموزش مجازی دسترسی ندارند انجام شده که قابلیت تعمیم به کل کشور را نیز دارد.
وی گفت: در صورتی که همه ویژگی‌های کیفی مد نظر برنامه ریزان آموزشی در تهیه این محتوا‌ها رعایت شود، با هماهنگی‌های لازم قابلیت عرضه کشوری برای دانش آموزان جامعه هدف در سطح کشور را خواهد داشت.
اسماعیلی رعایت ارتباط طولی و عرضی مطالب کتاب، توجه به پیش نیازها، ارائه تلفیقی مطالب و استفاده از طراحی‌های زیبای تصویری برای جذاب‌تر کردن مطالب را از ضروریاتی دانست که باید در تولید درسنامه به آن‌ها توجه شود.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس همکاران حاضر در این برنامه را از توانمندترین نیرو‌های استان معرفی کرد و یادآور شد: در صورت نیاز نیرو‌های توانمند زیادی در استان وجود دارند که می‌توان از پتانسیل آن‌ها برای غنی‌تر شدن مطالب این طرح استفاده کرد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.