stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 155418
  • 20 مرداد 1399 - 12:50
5
معاون سپاه قزوین

تقویت انسجام ملی، مد نظر فعالان عرصه خبر قرار گیرد

تقویت انسجام ملی، مد نظر فعالان عرصه خبر قرار گیرد
قزوین- قلم - معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: خبرنگاران استان باید در گزارش رویدادها شجاعت همراه با حفظ دیانت داشته باشند و تقویت وحدت و انسجام ملی را مدنظر قرار دهند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، سرهنگ حمزه برین روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری قلم به مناسبت روز خبرنگار، افزود: یک خبرنگار باید به‌نحوی عمل کند که از خبر او همه مردم استفاده لازم را ببرند و اصلاح رفتار مردم و شیوه‌های نادرست زندگی رقم بخورد.
این مسوول، ضمن تبریک روز خبرنگار و دهه ولایت و امامت، دیانت را نخستین شرط خبرنگاری دانست و تصریح کرد: پس از تدین، خبرنگار باید شجاعت و جرأت نقل یک خبر واقعی را داشته باشد.
 وی تصریح کرد: در فضایی که جامعه به نشاط ،امید و آرامش بخشی نیازمند است، رسانه وظیفه سنگینی بر عهده دارد که خوشبختانه مجموعه خبرگزاری شما در این زمینه پرتلاش و تاثیر گذار است.
سرهنگ برین با اشاره به اقدامات بسیج رسانه در این زمینه، افزود: این مجموعه برحسب وظیفه ذاتی، فارغ از هر جناح در حمایت از اصحاب رسانه میدان دار بوده و برنامه ریزی‌ها و اقدامات لازم را انجام داده است.
معاون اجرایی سپاه استان قزوین خاطر نشان کرد: یک خبرنگار به معنای واقعی کلمه می‌خواهد دغدغه‌های مردمی را گزارش کند که در این راستا اولین شرط، دیانت یک خبرنگار و توجه به رضای الهی است.


سرپرست خبرگزاری قلم نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور معاون اجرایی سپاه در دفتر این خبرگزاری، افزود: امروزه با توجه به دشمنی استکبار جهانی و جنگ اقتصادی دشمنان، رسانه‌ها وظایف سنگینی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه برعهده دارند و باید با همکاری و همراهی دستگاه‌ها گام‌های بلندی را برای امیدآفرینی در جامعه بردارند.
هادی درزی رامندی افزود: هم اینک تعداد بسیار زیادی از رسانه‌های استان به دلیل مشکلات اقتصادی از دایره فعالیت خارج شده اند و باید زمینه و شرایط لازم را برای فعالیت آنها فراهم ساخت.
در این دیدار سید مرتضی نصری مدیر پایگاه خبری تین نیوز قزوین و محمد کشاورز مسوول بسیج رسانه استان نیز حضور داشتند. 

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.