stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 157257
  • 25 مرداد 1399 - 19:13
2
معاون استاندار قزوین

پخت و توزیع هر گونه غذای نذری در محرم ممنوع است

پخت و توزیع هر گونه غذای نذری در محرم ممنوع است
قزوین- قلم- جانشین ستاد کرونای استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توزیع هرگونه نذورات غذایی در مجالس سوگواری در استان ممنوع است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، منوچهر حبیبی روز شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم سوگواری تاکید کرد و افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان و عزاداران، پخت و توزیع هر گونه غذای نذری گرم و طبخ شده ممنوع است و تنها نذوراتی شامل مواد غذایی خشک در بسته بندی بهداشتی مجاز به توزیع است.
وی اظهار داشت: براساس ارزیابی‌ها، حضور در تجمعات عامل اصلی و مهم ابتلا به ویروس کرونا اعلام شده است و هرگونه تجمع بیش از ۲ ساعت ممنوع خواهد بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: روند ابتلا به بیماری کرونا اگر چه در استان کاهش پیدا کرده اما هنوز ادامه دارد و باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، روند آن را متوقف کنیم.
حبیبی خاطر نشان کرد: مراسم سوگواری ماه محرم در اماکن روباز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و بیش از ۲ ساعت هم طول نخواهد کشید. 
وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی استان متولی برگزاری و نظارت بر هیات‌های مذهبی است، تصریح کرد: مکان‌های برگزاری مراسم عزاداری با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی مشخص می‌شود.
حبیبی با بیان اینکه اولویت هر برنامه حفظ سلامت مردم است، یادآور شد: در صورت تخلف هیات‌های مذهبی از دستورالعمل‌های ابلاغی، مجوز فعالیت آنها تعلیق شده و به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.
جانشین ستاد کرونای استان قزوین با اشاره به ممنوعیت برگزاری هرگونه مجمع در استان، افزود: تا عادی شدن اوضاع، برگزاری مجمع فوتبال در استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.