stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 157487
  • 26 مرداد 1399 - 12:31
2

ریاست فوتبال قزوین و هفت نامزد سینه چاک

ریاست فوتبال قزوین و هفت نامزد سینه چاک
قزوین – قلم – مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان قزوین که قرار بود 13 مردادماه برگزار شود بنا به برخی دلایل لغو شده و هنوز زمان قطعی برگزاری آن مشخص نیست.
قلم | qalamna.ir :

قلم، مگر ریاست یک هیات ورزشی چه چیزی دارد که یک مدیر کل، یک مدیرعامل، یک عضو شورای شهر و… برای آن به میدان آمده و بعد از احراز نشدن صلاحیتشان برای تصدی این پست، دست به افشاگری زده‌اند.

با وجود آنکه فدراسیون فوتبال، این افراد را به دلیل فقدان شرط مدیریت ورزشی رد صلاحیت کرده است اما به قانون پایبند نبوده و خواهان بازنگری مجدد در پرونده‌ها و احراز صلاحیت خود هستند.

این افراد که با تخریب رییس کنونی هیات فوتبال استان، عملکرد وی را به زیر سوال می‌برند چرا به قوانین فدراسیون فوتبال که می‌خواهند از آن حکم ریاست دریافت کنند، پایبند نیستند؟

یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده در مصاحبه با یک خبرگزاری، عملکرد فدراسیون فوتبال را زیر سوال برده و از مهندسی شدن انتخابات گفته است درحالیکه وقتی عملکرد یک فدراسیون زیر سوال می‌رود انتخاب تمامی روسای هیات‌های فوتبال استان‌ها و کارکرد دستگاه‎های نظارتی نیز زیر سوال می‌رود و در نهایت لطمه به نظام و امنیت کشور وارد خواهد شد.

جالب است نامزدهای رد صلاحیت شده که در فضای مجازی در حال تخریب انتخابات هیات فوتبال استان و مهندسی خواندن آن هستند، هیچ کدام سابقه فعالیت در رشته فوتبال را ندارند و اصلا اطلاعات دقیق و جامعی از این رشته و عملکرد آن طی سال‌های اخیر کسب نکرده اند.

به هر روی همین اعتراضات،جار و جنجال‌ها و تخریب‌ها باعث شده است که تا به امروز ۲ بار مجمع انتخابات هیات فوتبال استان قزوین به بهانه وضعیت قرمز استان از نظر کرونا لغو شود ولی عزم فدراسیون برای برگزاری این مجمع برای بار سوم قطعی است.

فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای کتبی اعلام کرده است مجمع انتخاباتی استان قزوین را روز سه شنبه ۲۸ مردادماه برگزار خواهد کرد و اگر استان قزوین به بهانه وضعیت قرمز کرونا اجازه برگزاری مجمع را صادر نکند در استانی دیگر این مجمع را برگزار خواهد کرد.

از آن سو نامزدهای رد صلاحیت شده، خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی و بازرسی به موضوع رد صلاحیت ۶ تن از کاندیدها و باقی ماندن یک کاندید در گردونه رقابت هستند و اعلام می‌کنند حق آنها تضییع شده است درحالیکه هیچکدام شرط پنج سال مدیریت ورزشی را طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال ندارند.

موضوع جالب در این نکته آن است که مدیریت ارشد استان نیز در مقابل خواسته و مطالبه معترضان، مشی همراهی و سکوت را پیشه کرده و از تایید عملکرد فدراسیون اجتناب نموده است، موضوعی که موجب ناراحتی و نگرانی ورزشکاران و فوتبالیست‌های استان از سرانجام کار فوتبال در استان قزوین شده است.

رشته فوتبال در استان طی سال‌های اخیر هرچند به جایگاه واقعی و ایده آل خود دست نیافته اما آرامشی نسبی را تجربه کرده است و اگر با یک اشتباه دیگر مدیریت آن به افراد غیر فن و نامتخصص سپرده شود باید فاتحه آن را برای همیشه خواند و مراسم ترحیم آن را برگزار کرد.

کسانی که می‌خواهند ریاست هیات فوتبال استان به عنوان بزرگترین و مهمترین هیات ورزشی استان را برعهده بگیرند ابتدا باید قانونمداری و پایبندی به اخلاق و مقررات را با خود تکرار کنند و اگر مقام‌های بالادستی فدراسیون بنابر هر مصلحتی آنها را رد صلاحیت کرده اند از قانون تمکین پذیر باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.