stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 8 June , 2024
  • کد خبر : 158252
  • 28 مرداد 1399 - 13:36
0

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج از ۴ شهریور

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج از ۴ شهریور

ایسنا/البرز رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج گفت: پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج از چهارم شهریور ماه آغاز خواهد شد.

قلم | qalamna.ir :

محسن داورپناه با اشاره به آغاز ثبت نام در این مرکز گفت: پذیرش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی(ناپیوسته) بدون کنکور مهرماه سال ۱۳۹۹ این دانشگاه، از ۴ شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج مجوز پذیرش در ۲۹ کد رشته-مقطع پذیرش دانشجو دارد از افزایش تعداد شش کد رشته-مقطع پذیرش دانشجو در این مرکز نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: رویکرد غالب رشته های این مرکز هنری است.

داورپناه ادامه داد: طراحی و الگو سازی پوشاک، مدیریت امور فرهنگی، روابط عمومی و مدیریت بورس در مقطع کارشناسی ناپیوسته و مترجمی زبان انگلیسی و مدیریت کسب و کار در مقطع کاردانی ناپیوسته رشته های جدید مرکز محسوب می شوند.  همچنین این مرکز در سال های گذشته در رشته های عکاسی، نقاشی، گرافیک، معماری و فناوری اطلاعات و ارتباطات در گرایش های مختلف در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و رشته های بازی سازی رایانه ای، اینترنت و شبکه های گسترده، برنامه سازی کامپیوتری، سینما، انیمیشن، طراحی لباس، چاپ پوشاک و بورس جذب دانشجو داشته است.

وی گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  http://sanjesh.org/   نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام نمایند.

این مسئول افزود: بر اساس اعلام سازمان سنجش پذیرش دانشجو در این دوره ها در مقطع کاردانی فنی و کاردانی (ناپیوسته) از ۴ تا ۱۱ شهریور و  مهندسی فناوری و کارشناسی(ناپیوسته) از ۱۱ تا ۱۷ شهریورماه انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۳۱۴۹ – ۰۲۶ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.