stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 158269
  • 28 مرداد 1399 - 13:51
1

کنکوری ها نگران برق نباشند!

کنکوری ها نگران برق نباشند!

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تامین برق پایدار پایتخت در زمان برگزاری کنکور سراسری خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

رضا شیخان اظهار کرد: با توجه به حساسیت آزمون کنکور امسال و شیوع بیماری کرونا، نیروهای فنی و اجرایی مناطق ۲۲ گانه پایتخت در حوزه‌های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت، تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.

وی با بیان این که بازدید میدانی از مراکز برگزاری آزمون به عمل آمده است، تاکید کرد: با توجه به حساسیت کنکور سراسری امسال، برای رفع نگرانی خانواده‌ها تمامی پیش‌بینی‌های فنی لازم به منظور تامین برق در محل‌های آزمون به عمل آمده است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین با بیان اینکه چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بر سالم بودن خودروهای عملیاتی، بررسی وضعیت انشعابات برق حوزه‌های برگزاری، تعیین کشیک ویژه و نیروهای عملیاتی پشتیبانی از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ است.

وی در پایان با بیان اینکه رسالت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، تامین برق پایدار و مطمئن است، خاطرنشان کرد: این شرکت با تمامی امکانات و تجهیزات، تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب، در زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری به‌کار برده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.