stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 158984
  • 30 مرداد 1399 - 12:04
2

تیم هندبال بانوان شیشه و بلور کاوه فیروزآباد فارس در لیگ برتر

تیم هندبال بانوان شیشه و بلور کاوه فیروزآباد فارس در لیگ برتر
تیم هندبال بانوان شیشه بلورکاوه فیروزآباد استان فارس در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان و آقایان کشور به این لیگ راه یافت.
قلم | qalamna.ir :

تیم هندبال بانوان شیشه بلورکاوه فیروزآباد استان فارس در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان و آقایان کشور به این لیگ راه یافت که حضور سه تیم از این استان در چنین لیگی بی‌سابقه است.
رییس هیات هندبال استان فارس گفت: تیم شیشه و بلور کاوه ابتدا با استفاده از بازیکنان جوان کارش را از مسابقات دسته دوم کشور آغاز و با قهرمانی در این پیکار‌ها جواز حضور در لیگ دسته یک را کسب کرد.
رضا غلامشاهی ادامه داد: این تیم در لیگ دسته یک هم در سال ۹۸ خوش درخشید و با کسب مقام سوم جواز حضور در لیگ برتر بانوان کشور را آن هم با بازیکنان کاملا بومی کسب کرد تا هندبال نخستین رشته‌ای باشد که از شهرستان فیروزآباد به سطح اول کشور راه می‌یابد.
تیم‌های بانوان و آقایان شهید شاملی کازرون به همراه تیم شیشه و بلور فیروزآباد نمایندگان فارس در فصل جدید لیگ برتر کشور هستند.

تیم مردان شهید شاملی کازرون نماینده فارس در جام باشگاه‌های آسیا
بر اساس تصمیم فدراسیون هندبال، در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر آقایان و بانوان که به دلیل شیوع بیماری کرونا ناتمام مانده بود، تیم‌های مس کرمان و شهید شاملی کازرون که در رده اول و دوم جدول قرار داشتند به عنوان قهرمان و نایب قهرمان معرفی شدند تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در شهر جده عربستان برگزار می‌شود، حضور یابند.
همچنین در لیگ برتر هندبال بانوان در فصل گذشته هم که مسابقات آن‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا ناتمام مانده بود، تیم‌های اشتات سازه مشهد و شهید شاملی کازرون که در رده اول و دوم جای داشتند به ترتیب به عنوان قهرمان و نایب قهرمان معرفی شدند، اما از آنجا که تیم‌های اشتات سازه مشهد و شهید شاملی کازرون تا سوم تیرماه ۹۹ برای حضور جام باشگاه‌های هندبال بانوان آسیا فرصت داشتند تا اعلام آمادگی کنند این امر محقق نشد تا در این فصل در جام باشگاه‌های آسیا از ایران نماینده‌ای در رده بانوان نداشته باشیم.
تیم هندبال شهید چمران لارستان که دیگر نامی از آن باقی نیست ۲ بار در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرد و نتایج خوبی هم گرفت و این امیدواری وجود دارد که تیم شهید شاملی کازرون، در ادامه کار به سرنوشت تیم شهید چمران لارستان که بنا به دلایل مالی کناره گیری کرد، دچار نشود.
مسابقات هندبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا آذرماه ۹۹ به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان بدون هیچ نماینده‌ای از ایران برگزار می‌شود.
فصل جدید مسابقات لیگ برتر آقایان از بیست و هشتم شهریورماه وهمچنین مسابقات لیگ برتر بانوان از چهارم مهر ماه ۹۹ آغاز می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.