stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 159321
  • 31 مرداد 1399 - 15:19
3
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

بستری ۷۲ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی

بستری ۷۲ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی
قلم/اصفهان_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در مجموع ۷۲ بیمار حاد تنفسی در حال حاضر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که ۱۸ بیمار از این مجموع در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.
قلم | qalamna.ir :

سیدعلیرضا مروجی، با اشاره به فعالیت شبانه روزی کادر درمانی و بهداشتی منطقه کاشان حتی در ایام تعطیل برای مبارزه با کرونا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان تاکنون ۵۱ هزار و ۷۳۴ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار جدید حاد تنفسی در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند، ابراز داشت: تمام این بیماران اهل کاشان بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد: در مجموع ۷۲ بیمار حاد تنفسی در حال حاضر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که ۱۸ بیمار از این مجموع در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وی با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کرونا مثبت در منطقه کاشان شناسایی شده‌اند، بیان داشت: خوشبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیماری بر اثر کرونا جان خود را از دست نداده است.

مروجی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان جواب تست دو هزار و ۳۵۹ بیمار از نظر ابتلاء به ویروس کرونا مثبت بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در کاشان همزمان با سراسر کشور گفت: در حال حاضر در این برنامه دو طرح آموزشی زندگی با کرونا و جمعیت و سلامت باروری در اولویت هستند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.