stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 160700
  • 04 شهریور 1399 - 11:38
2

فعالیت هلال احمر قزوین به عنوان دستگاه معین در سیستان و بلوچستان

فعالیت هلال احمر قزوین به عنوان دستگاه معین در سیستان و بلوچستان
قزوین – قلم– مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این جمعیت در کنار هلال احمر چند استان دیگر برای رفع مشکلات و معضلات سیستان و بلوچستان در حوزه آب،معیشت و کرونا فعالیت می‌کند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حسن آصفی روز سه شنبه با اعلام این خبر، افزود: طرح ملی نذر آب سه، همانند دو سال گذشته در سطح استان سیستان و بلوچستان با حضور استان‌های معین در مناطق محروم و بحرانی متأثر از خشکسالی در نیمه دوم شهریورماه اجرا خواهد شد.

آصفی ادامه داد: نیک شهر، چابهار، هامون، نیمروز، خاش، نهبندان، ریگان و حاجی آباد از جمله مناطقی هستند که در شهریورماه در حوزه معیشت، کووید ۱۹ و آب از سوی جمعیت هلال احمر استان‌های قزوین، گلستان، زنجان، مرکزی، قم و تهران پوشش داده می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با تاکید بر اینکه هلال احمر، حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است، افزود: از مردم نوعدوست و خیر استان درخواست می‌کنیم تا در زمینه‌های مختلف درمانی و حمایتی کمک‌های خود را از طریق جمعیت هلال احمر به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی اضافه کرد: در این راستا رییس دانشگاه البرز آبیک در اقدامی خداپسندانه تأمین تعداد قابل توجهی از مخازن آب روستاهای محروم شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان را تقبل کرد که پس از تهیه جهت انتقال به سیستان و بلوچستان تحویل هلال احمر خواهند شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.