دکتر علی اکبری گفت: هر شکایت میتواند به منزله یک فرصت برای ترقی باشد و با این رویکرد، علتهای ریشهای هر شکایت در حوزه کودکان یک تا ۵۹ ماهه ماهه در معاونت درمان مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم در خصوص تصحیح فرایندهای درمانی، ابلاغ دستورالعملها و بهبود خدمت دهی به کودکان بیمار انجام میشود.
او افزود: این اقدامات باعث ارتقای سطح خدمت دهی به کودکان و به تبع آن افزایش رضایتمندی و جلب اعتماد مراجعان به حوزههای درمانی شده، به طوری که شکایات این حوزه به صورت چشمگیری کاهش یافته است.
معاون درمان دانشگاه ادامه داد: برای امسال نیز برنامه ریزی لازم انجام شده تا میزان رضایتمندی مراجعان را افزایش دهیم و باعث کاهش اضطراب ناشی از نارضایتی در فضاهای درمانی شویم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز: کاهش ۵۸ درصدی شکایات در حوزه درمان کودکان
با پیگیریهای شکایات در حوزه کودکان یک تا ۵۹ ماهه، تعداد شکایات این حوزه در سال۹۸، در مقایسه باسال ۹۷ کاهش ۵۸درصدی داشته است.
قلم | qalamna.ir :