stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 161015
  • 04 شهریور 1399 - 18:42
1

ابقای رییس هیات فوتبال قزوین، انتخابی درست پس از کش و قوس فراوان

ابقای رییس هیات فوتبال قزوین، انتخابی درست پس از کش و قوس فراوان
قزوین – قلم– رییس هیات فوتبال استان قزوین روز سه شنبه بعد از کش و قوس فراوان و مخالفت عده‌ای با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان قزوین امروز با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون، عبد الکریم طالقانی عضو هیات رئیسه و مسئول کمیته امور استان‌ها و اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی هفت نفر نامزد شده بودند که ۶ تن به دلیل نداشتن شرط پنج سال مدیریت ورزشی برای ریاست هیات فوتبال استان قزوین رد صلاحیت شدند.

این افراد، بعد از رد صلاحیت، تلاش بسیار زیادی برای تشویش اذهان عمومی و جلوگیری از برگزاری مجمع انتخاباتی کردند اما در نهایت فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه فوتبال عمل کرده و برای برگزاری مجمع انتخاباتی اقدام کرد.

این مجمع انتخاباتی به دلیل مخالفت استاندار قزوین به بهانه وضعیت قرمز استان از نظر شیوع کرونا در استان البرز برگزار شد و در نهایت رییس سابق هیات فوتبال استان با رای قاطع اعضا در سمت خود ابقا گردید.

حسین باجیوند رییس هیات فوتبال استان که تنها نامزد این مجمع بود با کسب ۱۹ رای از ۲۰ عضو مجمع به مدت چهار سال در سمت خود ابقا شد.

باجیوند طی پنجسال گذشته ریاست هیات فوتبال استان قزوین را برعهده داشت و فوتبال استان طی این مدت در بخش‌های داوری، اعزام به مسابقات، مربیگری، برگزاری دوره‌های آموزشی و … ارتقای چشمگیری یافت.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.