stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 164526
  • 17 شهریور 1399 - 10:52
3

برگزاری مجمع عمومی انتخابات شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین

برگزاری مجمع عمومی انتخابات شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین
قزوین - قلم - مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان قزوین گفت: چهارمين دوره انتخابات شرکت خدماتی شهرك صنعتی كاسپين با رعايت كليه پروتكل‌های بهداشتی و با انتخاب اعضای هيات مديره و بررسی صورت‌های مالی 1398و تصويب بودجه 1399 برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حمید رضا خانپور روز دوشنبه در نشست مجمع عمومی قبل از برگزاری انتخابات، اظهار داشت: خوشبختانه واگذاری شهرکهای صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم نموده که اجرای طرح ها و برنامه های مناسب جهت ارتقا و نگهداری شهرکهای صنعتی خصوصاً در بحث مبلمان شهری و زیرساختها پیش از پیش فعالتر عمل نمایند.
وی گفت: حضور پرشور صنعتگران و تولیدکنندگان در انتخابات اعضای هیات مدیره شهرک صنعتی کاسپین نشان از شکوفایی و رونق تولید داشته و تشکیل هیات مدیره های شرکتهای خدماتی گامی مهم در جهت اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و کاهش تصدی گری بخش دولت خواهد بود.


این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی کاسپین و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار شد، پس از معرفی هشت نفر از کاندیدهای عضویت در هیات مدیره پس از برگزاری انتخابات ۵ نفر که بالاترین رای را کسب کرده به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین به مدت دو سال انتخاب شدند.
هم اکنون در این شهرک ۳۵۴ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد ۲۱۶ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر نیز به بهره برداری رسیده اند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.