stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 164679
  • 17 شهریور 1399 - 14:26
4

جاعل سه میلیاردی در دام پلیس بویین زهرا

جاعل سه میلیاردی در دام پلیس بویین زهرا
قزوین - قلم- فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل و کشف یک فقره کلاهبرداری سه میلیارد ریالی در شهرستان بویین زهرا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه با اعلام این خبر، افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان در بویین زهرا مبنی بر اینکه فردی با جعل اسناد ملکی، کلاهبرداری کرده و متواری شده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در تحقیقات و بررسی‌های انجام شده توسط ماموران و کارشناسان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی محرز شد، فرد کلاهبردار با تنظیم قولنامه جعلی ملک مذکور را به مبلغ سه میلیارد ریال به شخص دیگری فروخته است.

وی با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان محل اختفای متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، گروهی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به این استان اعزام شدند و با شناسایی مخفیگاه، او را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

سردار حاجیان اظهار داشت:متهم پس از انتقال به مقر پلیس و اعتراف به جرم خود، با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی ضمن دریافت استعلام مبنی بر تایید اصالت ملک، برای انعقاد قرارداد حتما از طریق مراجع قانونی و بنگاه‌های ملکی معتبر اقدام کنند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.