stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 164790
  • 17 شهریور 1399 - 18:17
3
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

حمایت از کارگران تا پایان کرونا تداوم خواهد داشت

حمایت از کارگران تا پایان کرونا تداوم خواهد داشت
قلم/ همدان- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کارگری در سخت ترین شرایط و با تحمل بیشترین مشکلات و سختی ها پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و تکیه گاه اصلی کشور در هر شرایطی می باشند و تضمین حمایت از آنان در دوران کرونا و پسا کرونا ادامه خواهد داشت.
قلم | qalamna.ir :
 
خبرنگار قلم، غلامرضا پناه در همدان و در حاشیه بهره برداری از بخش کودکان و نوزادان بیمارستان آتیه (تامین اجتماعی ) همدان اعلام کرد: جامعه کارگری در سخت ترین شرایط و با تحمل بیشترین مشکلات و سختی ها پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و تکیه گاه اصلی کشور در هر شرایطی می باشند و تضمین حمایت از آنان در دوران کرونا و پسا کرونا ادامه خواهد داشت.
 
وی برگزاری این مراسم افزود: نیروی کار ماهر و سالم هر کشوری به عنوان یکی از مهم ترین پشتوانه های پایدار آن جامعه محسوب می شود  در این راستا توجه به سلامت نیروی کار از مهمترین وظایف قلمداد شده و پاسداری از آن در دستور کار دولت قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: در شرایط کرونا بیمارستان های تامین اجتماعی به کمک جامعه آمدند و در کنار جامعه هدف خود به دیگران نیز خدمت نمودند که این به خودی خود قابل تقدیر می باشد و سازمان تامین اجتماعی در شرایطی که گنجایش بخش خصوصی و بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تکمیل باشد می تواند یاری رسان جامعه باشد.

پناه ضمن تاکید بر توسعه تعاملات برای خدمت رسانی مطلوب در بخش سلامت به مردم افزود: بخش تامین اجتماعی در استان همدان اقدامات ارزشمندی انجام داده و بهره برداری از بیمارستان هایی نظیر بیمارستان آتیه در نوع خود کم نظیر است که در کمترین مدت زمان و با کمترین هزینه ساخته و اجرا شده است.

در ادامه بازدیدها، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع در استان همدان با  استاندار همدان دیدار و گفت و گو نمود.

در این دیدار علاوه بر گرامیداشت هفته تعاون به محور های اساسی نظیر ایجاد اشتغال پایدار، کاهش بیکاری، رونق کشاورزی و حمایت از تعاونی ها پرداخته شد و هر معقوله به طور جداگانه واکاوری شده و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پناه در این دیدار خاطرنشان کرد: ترکیب جمعیت جوان کشور و متقاضیان ماهر و سالم اشتغال ضرورت پرداختن به اشتغال پایدار و کاهش بیکاری را مهم تر از همیشه برجسته نموده و دولت تدبیر و امیدهمواره تلاش نموده ضمن جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت از کارگر و کارفرما را نیز در اولویت قرار دهد.

 

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.