stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 166571
  • 23 شهریور 1399 - 14:34
2
رئیس جدید شورای شهر همدان:

جبهه اصولگرایان و انقلابی، ترکیب جدید هیأت رئیسه شورای شهر همدان را شکل داد

جبهه اصولگرایان و انقلابی، ترکیب جدید هیأت رئیسه شورای شهر همدان را شکل داد
قلم/ همدان- رئیس جدید شورای شهر همدان گفت: جبهه اصولگرایان و انقلابی ضمن تأیید بر تفکر شورایی که باید حاکم باشد، ترکیب هیأت رئیسه سال چهارم دوره پنجم را شکل دادند که امیدوارم همچنان همدلی، همراهی و تعامل حال حاضر، برقرار باشد.
قلم | qalamna.ir :

 خبرنگار قلم، سیدمسعود عسگریان پیش از ظهر امروز، در چهل و یکمین صحن شورای اسلامی شهر همدان با محوریت برگزاری انتخابات هیأت رئیسه 

رئیس جدید شورای شهر همدان بیان کرد: مسئولیت شورای شهر به نوعی به عملکرد ریاست شورا مربوط است بدین ترتیب، جا دارد از تلاش‌های صادقانه ابراهیم مولوی به عنوان ریاست دوره پنجم شورای اسلامی شهر همدان قدردانی کنم.

وی از فعالیت ۲ ساله کامران گردان در کسوت ریاست کمال قدردانی کرد و گفت: در شورای اسلامی شهر همدان سعی شد تا علی‌رغم نگاه‌های سیاسی، امور شهری به صورت مطلوب پیش برود.

عسگریان در ادامه تصریح کرد: جبهه اصولگرایان و انقلابی ضمن تأیید بر تفکر شورایی که باید حاکم باشد، ترکیب هیأت رئیسه سال چهارم دوره پنجم را شکل دادند که امیدوارم همچنان همدلی، همراهی و تعامل حال حاضر، برقرار باشد.

 رئیس شورای شهر اسلامی همدان با تاکید بر این که فعالیت در سال آخر دشوارتر خواهد بود، گفت: این مهم، همراه با تلاش مضاعف و همراهی یکدیگر به‌ منظور پیشبرد مباحث مدیریت‌شهری به انجام خواهد رسید و در این زمینه، امیدوار است که امور به نحو مطلوب‌تر و با تمرکز به ایجاد بستر همدلی و بهره‌‌گیری از تجارب در راستای رفع مشکلات شهر پیش برود.

رسیدن به درجه انقلابی بودن سخت و دشوار است

نایب رئیس جدید شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه این جلسه، ضمن ادای احترام به خانواده شهدا و ایثارگران مطرح کرد: طی سه سال اخیر در شورای شهر همدان شاهد اتفاق ‌نظر خوبی همراه با همدلی در شورا بوده ایم و مدیریت شهری نیز در این مسیر، مناسب پیش رفت.

اکبر کاوسی امید با بیان این که ان شاالله سال آخر شورای شهر در دوره پنجم به تشکیل دولت جوان انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری منتهی خواهد شد، تصریح کرد: تمام همت خود را به کار خواهیم گرفت تا ضمن اعمال نظریات تک تک اعضای شورای پنجم، امور شهر مناسب‌تر پیش برود.

وی ضمن قدردانی از روسای سابق شورای اسلامی شهر همدان در دوره پنجم خاطرنشان کرد: امید است تا شاهد خدمات شهری مناسب تری در این دوران برای مردم شهر همدان باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه در ضمن قدردانی از هیأت تطبیق شهرستان همدان به‌منظور تعامل بی‌نظیر با شورای پنجم، گفت: از این هیات تقاضا دارم تا چون سابق، همکاری های بی نظیری با شورای اسلامی شهر همدان داشته باشند.

کاوسی‌امید با بیان این که مقام معظم رهبری، مسئولان را به انقلابی‌ها، غیر‌انقلابی‌ها و ضدانقلابی‌ها تقسیم کرده‌اند، افزود: تلاش ما بر این است تا به درجه انقلابی همچون شهیدان محسن حججی، سرداران قاسم سلیمانی و حسین همدانی، برسیم. هرچند رسیدن به این درجه، بسیار دشوار است.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر این که رسیدن به درجه انقلابی بودن سخت و دشوار است، ابراز کرد: انسان‌های انقلابی تمام لحظات و داشته‌های خود را برای ارائه خدمت بهتر به مردم و افزایش رضایت‌مندی آنان نسبت به نظام اسلامی به کار می‌ گیرند.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.