stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 166671
  • 23 شهریور 1399 - 18:36
1

۷۵ طرح متقاضی تسهیلات از سامانه کارا در شهرستان آوج بررسی شد

۷۵ طرح متقاضی تسهیلات از سامانه کارا در شهرستان آوج بررسی شد
قزوین - قلم - فرماندار شهرستان آوج گفت: ۷۵ طرح متقاضی تسهیلات از سامانه کارا در شهرستان آوج بررسی و برای دریافت وام به بانک‌های عامل معرفی شدند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان به ریاست نصرت الله علیرضایی فرماندار و با حضور شیخ الاسلامی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان ،جمعی از مدیران ادارات و متقاضیان تسهیلات که از طریق سامانه کارا ثبت نام کرده اند، برگزار شد.
در این جلسه طرح های تولیدی در حوزه های صنعت،معدن،کشاورزی، گردشگری، ورزش و جوانان،کمیته امداد و بهزیستی بررسی و تصمیمات لازم برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات به این واحدها اتخاذ شد.
علیرضایی در این جلسه در سخنانی بیان داشت:توسعه اقتصادی از طریق جذب سرمایه گذاری،تقویت تولید و ایجاد اشتغال؛حلقه وصل دستگاه های اجرایی،بانک ها و سرمایه گذاران است و همه ما باید تلاش کنیم با هم اندیشی و رفع موانع در این جهت حرکت کنیم.
وی افزود:از مدیران ادارات مربوطه انتظار می رود پیگیری طرح های متقاضی تسهیلات را جدی بگیرند و با رفع مشکلات و کاستی های احتمالی در پرونده های بانکی سهم خود را در توسعه شهرستان ایفا کنند.

 در ابتدای این جلسه مدیران ادارات و صاحبان طرح های سرمایه گذاری به بیان نقطه نظرات و معرفی طرح های زیر مجموعه خود پرداختند و شیخ الاسلامی مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان به تشریح نقش و جایگاه صندوق در طرح های کارآفرینی پرداخت و درخصوص پرداخت تسهیلات به طرح های سامانه کارا قول مساعد داد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.