stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 172862
  • 12 مهر 1399 - 23:34
2
استاندار همدان خبر داد:

اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای مقابله با شیوع کرونا در استان همدان

اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای مقابله با شیوع کرونا در استان همدان
قلم/ همدان- ستاندار همدان از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای مقابله با شیوع کرونا در استان همدان خبر داد و گفت: تمام مجموعه‌های دولتی و غیردولتی موظف به اجرای موارد اعلامی هستند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در ستاد استانی مدیریت کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف مردم و مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی در استان همدان تاکید کرد و گفت: محدودیت‌های یک هفته‌ای از امروز با هدف کمک به سلامتی مردم اعمال می‌شود و تمام مجموعه‌های دولتی و غیردولتی موظف به اجرای آن هستند.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه تمام مراکز آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های علمی، فنی و حرفه‌ای و زبان به مدت یک هفته تعطیل و آموزش تنها به صورت مجازی انجام خواهد شد، افزود: تمام باشگاه های ورزشی به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود و حق فعالیت ندارند.

شاهرخی در این زمینه خاطرنشان کرد: ورود به آرامستان ها و برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در تالارها، رستوران‌ها و مکان‌های عمومی و خصوصی ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه برگزاری مراسم نماز جمعه و جماعت و روز اربعین در شهرهای وضعیت قرمز ممنوع است، اضافه کرد: تمامی مجموعه‌های دولتی و خصوصی به خصوص بانک‌ها، ادارات، دفاتر پیشخوان، مراکز حمل ونقل، مطب پزشکان و دیگر اصناف باید پروتکل‌ها را رعایت کنند در غیر این صورت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

استاندار همدان ادامه داد: فرمانداری همدان نسبت به نظارت بر اصناف و مجتمع‌های پزشکی و دیگر واحدهای خدمت رسان توجه بیشتری داشته باشد چراکه وضعیت استان همدان به لحاظ شیوعکرونا قرمز است و مردم باید بدانند شرط عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل هاست

وی در پایان، با بیان اینکه بازرسی‌ها از اماکن و اصناف باید بیشتر و برخوردهای قانونی جدی تر انجام شود، مطرح کرد: با کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.