stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 174781
  • 19 مهر 1399 - 17:52
2

اعلام برنامه‌های یاد رو حافظ در صدا و سیمای فارس

اعلام برنامه‌های یاد رو حافظ در صدا و سیمای فارس
صدا و سیمای مرکز فارس ویژه‌های برنامه‌های متنوعی را برای یاد روز حافظ تولید و آماده پخش کرده است.
قلم | qalamna.ir :
معاون سیمای مرکز فارس گفت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت حافظ از شنبه ۱۹ مهر با دعوت از حافظ پژوهان، شعرا و اساتید برجسته ادبیات آغاز می شود.
باغبانمنش اضافه کرد: برنامه یاد روز حافظ با نام “سر حافظ” از صبح بیست مهر به صورت مستقیم از شبکه فارس و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.
پخش برنامه ” می‌بی غش “، تشریح ابیات و غزلیات حافظ توسط مرحوم آیت الله حائری شیرازی، تصنیف و شعر خوانی مرحوم رضوی سروستانی در حافظیه، پخش مستند ایران و نماهنگ و موزیک تصویر حافظیه از دیگر برنامه‌های سیمای فارس دراین روز است.
جمالی معاون صدای مرکز فارس از پخش زنده برنامه ” خلوتگه رندان” در روز‌های نوزده و بیست مهر از رادیو فارس خبر داد و گفت: پخش بیانات مقام معظم رهبری در همایش بین المللی حافظ در سال ۶۷، حافظ راز، از وایمار تا شیراز و مهمان شیراز از ویژه برنامه‌های این روز در رادیو فارس است.
خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس تولید و انتشار پوستر، عکس نوشت و استوری با موضوع زاد روز حافظ، انتشار نماهنگ بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حافظ، انتشار تصنیف خواننده‌ها با موضوع حافظ و تولید موشن گرافیک حافظنامه را از برنامه‌های این معاونت اعلام کرد.
کرمی معاون خبر صدا و سیمای فارس، تولید چندین گزارش تولیدی با رویکرد زندگی و اشعار حافظ و موضوع آراستگی به مهر که به ابعاد اجتماعی و کاربردی اشعار حافظ می‌پردازد و پخش این گزارش‌ها از اخبار شبکه‌های سراری را از اقدامات این معاونت به مناسبت بیستم مهر برشمرد.
 
 این برنامه‌ها باتوجه به برگزار نشدن مراسم بزرگداشت این شاعر نامی به علت شیوع ویروس کرونا، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به گونه‌ای تولید شده است که مخاطبان شبکه استانی از طریق برنامه‌های این شبکه با حال و هوای مجموعه حافظیه ارتباط برقرار کنند.
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.