stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 176323
  • 24 مهر 1399 - 16:44
1
پیام فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بمناسبت هفته ناجا:

پلیس مقتدرتر از همیشه آماده جانفشانی در راه انقلاب و ولایت است/ امنیت مردم خط قرمز پلیس است/ آماده مقابله با هر گونه ناامنی و بی انظباطی اجتماعی هستیم

پلیس مقتدرتر از همیشه آماده جانفشانی در راه انقلاب و ولایت است/ امنیت مردم خط قرمز پلیس است/ آماده مقابله با هر گونه ناامنی و بی انظباطی اجتماعی هستیم
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان در پیامی با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، پلیس امروز را مقتدر تر از همیشه توصیف کرد که آماده جانشفانی در راه ولایت و رهبری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، در پیام سردار علی اکبر جاویدان بمناسبت هفته ناجا آمده است: نیروی انتظامی به مدد تجارب ارزشمند در چهار دهه اخیر و تحول و تعالی در عرصه‌های مختلف به ویژه تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و فداکار آماده مقابله با هرگونه ناامنی و بی انضباطی اجتماعی است.

امروز نیروی انتظامی به عنوان نهادی اجتماعی که بیشترین تعامل و ارتباط را با آحاد مختلف جامعه دارد همچون گذشته با اقتدار، قاطعیت و قانونمداری در عرصه‌های مختلف مأموریتی خود به ویژه گستراندن چتر امنیت و نظم در جامعه، آرامش و رضایت مندی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم می کند.

اقتدار و صلابت مأموران جان برکف پلیس در مأموریت های مختلف باعث شده دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکام تر از گذشته صحنه نبرد را ترک کنند و امروز هم پلیس، مقتدر تر از گذشته آماده جانشفانی در راه انقلاب و ولایت است.

نیروی انتظامی در پنجمین دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی برای رسیدن به پلیس طراز انقلاب همه توان و تلاش خود را به کار خواهد بست و امنیت مردم شریف را خط قرمز خود می داند و برای آن به هیچ متجاوز و مجرمی اجازه فعالیت نمی دهد.

هفته ناجا یادآور رشادت ها و جان فشانی های همکاران پرتلاش ما در بخش های مختلف انتظامی است که با تاسی از همرزمان شهیدشان بدون هیچ چشم داشتی امنیت و آرامش را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورده اند.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: فرا رسیدن هفته ناجا را به همه همکاران و تلاشگران عرصه امنیت و اقتدار تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان عاقبت بخیری و موفقیت روز افزون را برای تک تک آن ها مسئلت می کنم.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.