stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 178373
  • 29 مهر 1399 - 13:56
3

تسهیل پرداخت وام شهریه و خرید کالا به دانشجویان پیام نورفارس

تسهیل پرداخت وام شهریه و خرید کالا به دانشجویان پیام نورفارس
دانشگاه پیام نور فارس به دانشجویان وام شهریه و خرید کالا می‌دهد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در نشستی با سرپرست بانک قرض الحسنه مهرایران- استان فارس گفت: درحال حاضر نزدیک به ۳۰ هزار دانشجو در ۴۰ مرکز و واحد دانشگاهی این دانشگاه در شهرستان‌های فارس مشغول به تحصیل هستند.
صیف با بیان این که دانشگاه پیام نور زمینه مناسبی برای توسعه آموزش عالی خصوصاً قشر متوسط و ضعیف جامعه را فراهم کرده است، خواستار تسریع در اعطای وام قرض الحسنه شهریه و خرید کالا برای دانشجویان شد.
سرپرست بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان فارس نیز با اشاره به فعالیت ۱۸ شعبه این بانک در سطح استان، گفت: طرح خرید کالای ایرانی در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از اقشار آسیب پذیر دربانک مهرایران درحال انجام است.
مختاری افزود: دانشجویان می‌توانند تا ۲۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه شهریه و خرید کالا و همچنین کارکنان، اعضای هیئت علمی و مدرسین نیز ۳۰ میلیون تومان وام خرید کالای ایرانی دریافت می‌نمایند.
وی گفت: تسریع در ارائه خدمات به دانشگاه‌ها و مراکز تولید علم و تسهیل در پرداخت وام‌های در نظرگرفته شده، در دستور کار این بانک قرار دارد.
سرپرست بانک قرض الحسنه مهر ایران -شعب استان فارس با تاکید بر این که برای پرداخت تسهیلات، متقاضیان باید از طریق سایت اینترنتی بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام کنند، افزود: با همکاری مسئولین دانشگاه، باجه مخصوص تحویل اسناد و مدارک دانشجویان وکارکنان در دانشگاه پیام نور مرکز شیراز مستقر خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : صدا و سیمای مرکز فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.