stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 182166
  • 07 آبان 1399 - 13:10
0

تامین پایدار گاز در شهر‌ها و روستا‌های فارس

تامین پایدار گاز در شهر‌ها و روستا‌های فارس
تمهیدات لازم برای تامین پایدار گاز در شهر‌ها و روستا‌های استان فارس در فصل سرد اندیشیده شده است.
قلم | qalamna.ir :
مدیر عامل شرکت گاز فارس گفت: برای گازرسانی به مشترکان، حتی پهنه‌های روستایی و سردسیر فارس جای هیچ نگرانی نیست و امسال همه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.
غلامعباس حسینی تاکید کرد: این شرکت با بررسی نقاط حساس شبکه گازرسانی و تاسیسات، تمهیدات لازم را برای تامین پایدار گاز در شهر‌ها و روستا‌های استان در فصل سرد اندیشیده است.
 
وی اظهارداشت: مکاتبه با فرمانداری‌ها برای پیش بینی سوخت دوم صنایع و نیروگاه‌ها، شناسایی نقاط بحرانی شبکه و تاسیسات و اقدام به رفع آن‌ها استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج محلات و آموزش آن‌ها برای موارد خاص بحران، برنامه ریزی به منظور افزایش میزان آگاهی برای مقابله با حوادث و مقاوم سازی شبکه و تاسیسات از حوادث سال گذشته از جمله اقدامات و تصمیمات کمیته مدیریت بحران شرکت گاز فارس است.
 
حسینی ادامه داد: به مشترکان توصیه می شود با مدیریت مصرف و صرفه جویی مانع از بروز مشکل و افت فشار در زمان پیک مصرف شوند.
 
مدیر عامل شرکت گاز فارس گفت: استفاده از در و پنجره‌های دوجداره، رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد، پوشیدن لباس گرم، نصب پرده‌های ضخیم، بهره‌گیری از نور و گرمای طبیعی در طول روز و استفاده از بخاری‌های استاندارد با ضریب بازدهی بالا از دیگر راهکارهای استفاده بهینه از گاز است.
 
هم‌اکنون یک میلیون و ۳۳۱ هزار و ۹۴۰ خانوار شهری یعنی معادل ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۳۰۵ هزار و ۹۶ خانوار روستایی، معادل ۸۸ و ۱۶ صدم درصد از جمعیت روستایی فارس از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.