stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 182953
  • 09 آبان 1399 - 11:24
0

معاون سازمان بسیج دانشجویی: لزوم فعالیت هوشمندانه مراکز تحقیقاتی

معاون سازمان بسیج دانشجویی: لزوم فعالیت هوشمندانه مراکز تحقیقاتی
بافعالیت هوشمندانه مراکز تحقیقاتی تحت پوشش سازمان بسیج دانشجویی فصل جدید برای مواجهه با مسائل پیش روی کشور و حل آن‌ها آغاز شده است.
قلم | qalamna.ir :

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی، با تاکید بر لزوم فعالیت هوشمندانه مراکز تحقیقاتی تحت پوشش این سازمان، خاطرنشان کرد که این مراکز فصل جدید برای مواجهه با مسائل پیش روی کشور و حل آن‌ها باز و آغاز کرده است.
حامد اقبالی با اشاره به راه‌اندازی مراکز تحقیقات و پژوهشی در حوزه‌های مختلف پزشکی، علوم انسانی، مهندسی، علوم پایه و دیگر بخش‌ها، یکی از اهداف این مراکز را حل مسائل مهم کشور عنوان کرد.
معاون تحقیقات و پژوهش بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: با هدایت دانشجویان به سوی مسئله محوری می‌توان حرکتی در نظامات دانشگاهی و علمی ایجاد شود.
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: مراکز تحقیقاتی این مجموعه فرصتی جدید در اختیار دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی قرار می‌دهد و زیرساخت ورود بسیج دانشجویی در عرصه علم و فناوری را فراهم کرده است.
اقبالی با تاکید بر ضرورت شناسایی مسائل به صورت دقیق و استفاده از ظرفیت بدنه نخبگانی جامعه تصریح کرد: فعالیت مراکز تحقیقاتی باید هوشمندانه و همراه با اتخاذ راهبرد‌های صحیح باشد.
این مقام مسئول در سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی این سازمان علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی به تربیت نیروی انسانی و آموزش نیز می‌پردازد اضافه کرد: در این راستا به توانمندسازی نیرو‌ها و دانشجویان نیاز است.
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان داشت: برای استمرار حرکت پرشتاب علمی کشور و دستیابی به قله‌های عزت و افتخار و منویات مقام معظم رهبری، همکاری و تعامل سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی علم و فناوری نیاز است.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.