stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 185190
  • 13 آبان 1399 - 17:32
0

گرامیداشت هفته وحدت در حرم شاهچراغ (ع)

گرامیداشت هفته وحدت در حرم شاهچراغ (ع)
ویژه برنامه‌های ولادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) و برنامه‌های هفته وحدت در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

ویژه برنامه‌های ولادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) و ویژه برنامه‌های هفته وحدت در سومین حرم اهل بیت و حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد.
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در این باره گفت: حرم مطهر در این ایام میزبان جمعی از روشندلان موفق در عرصه‌های مختلف بود که ضمن تشرف به حرم مطهر، هدایایی متبرک به این عزیزان اهدا شد.
حجت الاسلام احمد سلامی افزود: همچنین خدام فرهنگی این آستان مقدس با حضور در بیمارستان پیوند اعضای بوعلی، ضمن عیادت و آرزوی شفای عاجل برای بیماران، بسته‌های تبرکی حرم مطهر را به بیماران و کادر درمان این مرکز تقدیم کردند.
سلامی ادامه داد: همزمان با شب میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین ظهیری به ایراد سخن پرداخت.
وی اضافه کرد: اجرای ویژه برنامه برای کودکان و دیدار با امام جمعه اهل سنت شیراز دیگر برنامه آستان مقدس در این روز است.
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر اظهار داشت:امروز سه شنبه ۱۳ آبان همزمان با سالروز ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) وامام صادق (ع)، پس از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم مولودی خوانی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد، همچنین رادیو حرم نیز ویژه برنامه‌هایی در دو نوبت صبح و عصر پیرامون فضایل و مناقب نبی مکرم اسلام و صادق آل محمد (ص) در این روز پخش کرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.