stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 188193
  • 19 آبان 1399 - 19:12
0

تفاهم نامه سپاه فارس و دستگاه قضا برای مقابله با گرانی

تفاهم نامه سپاه فارس و دستگاه قضا برای مقابله با گرانی
سپاه فجر، دادگستری و نهاد‌های اجرایی استان فارس برای مقابله با احتکار و اخلالگران بازار تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
قلم | qalamna.ir :

آئین انعقاد تفاهم نامه سپاه فارس، دستگاه قضایی و نهاد‌های اجرایی برای مقابله با احتکار کالا‌های اساسی و اخلالگران بازار با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر، دکتر حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مسئولان سازمان‌های تعزیرات، صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف فارس برگزار شد.
سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای مطالبات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمان ایشان مبنی بر نقش آفرینی بسیج در موضوع نظارت بر بازار تنظیم شده است، گفت: تمام ظرفیت‌های موجود در سپاه و بسیج فارس در راستای هم افزایی با دستگاه‌های نظارتی، سازمان تعزیرات و برخورد با موضوع احتکار کالا‌های اساسی به میدان خواهند آمد.
وی افزود: براساس این تفاهم نامه نظارت بر بازار از مرحله تولید، نگهداری و توزیع تا زمان فروش کالا خواهد بود و نیرو‌های داوطلب بسیجی به عنوان همیار بازرس در موضوع نظارت بر بازار نقش آفرینی خواهند کرد.
سردار بوعلی با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه فجر برخورد قاطعی با محتکران کالا‌های موردنیاز مردم خواهد داشت، گفت: سامانه ۱۱۴ اطلاعات سپاه فجر آماده دریافت گزارشات مردمی در رابطه با احتکار کالا‌های اساسی و انبار‌های غیرمجاز و ثبت نشده است و بدون شک برخورد قاطعی با محتکران کالا‌های اساسی و مسببان گرانی انجام خواهد شد.
حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس هم در این مراسم با تاکید بر حمایت تمام قد دستگاه قضایی از بازرسان و ضابطین قضایی در این طرح، گفت: علاوه بر صدور مجوز‌های لازم دستورالعملی نیز شامل ۲۰ بند به دادستان‌های سراسر استان فارس ابلاغ شده و با هم افزایی که بین سپاه، بسیج، دستگاه قضایی و نهاد‌های اجرایی فارس طی این تفاهم نامه به وجود خواهد آمد شاهد افزایش محسوس برخورد با متخلفین بازار کالا و گرانفروشان خواهیم بود.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.