جواد بهادری معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت:: در اجرای برنامه ششم دولت و بخشنامه ارتقا سلامت اداری و تسهیل و تسریع در امر خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان با ایجاد بستر شهری سالم و انسان محور و همچنین به منظور جلوگیری از هر گونه تردد غیر ضروری شهروندان، شهرداری شیراز پاسخ استعلامات را ظرف ۲ ساعت تا حداکثر ۲ روز به شهروندان ارائه میکند.
وی افزود: شهروندان از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://eshahr.shiraz.ir و تنها با اخذ عضویت توسط شهروند و پس از طی گامهای سامانه در هر زمان از شبانه روز میتوانند پاسخ استعلامات خود را دریافت کنند
بهادری اظهار داشت: در حال حاضر پاسخ کل استعلامهای آپارتمانهای مسکونی توسط سامانه شهروند سپاری و به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری شهروندان به مناطق ۱۱گانه انجام میشود.
وی اضافه کرد: شهروندان میتوانند در هر زمان از شبانه روز نسبت به ثبت درخواست انواع پروانه، عدم خلافی، پایانکار و سایر استعلامات غیر از آپارتمانهای مسکونی، شامل استعلامات زمین، ساختمان مسکونی و تجاری و آپارتمانهای غیر مسکونی و صنفی به صورت اینترنتی اقدام کنند و از خدمات غیر حضوری در این بخش نیز بهرهمند شوند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز تاکید کرد: تلاش داریم در اجرای برنامه ششم دولت و بخشنامه ارتقا سلامت اداری در ایجاد بستری سالم برای شهروندان، کاهش ترددهای غیر ضروری و کسب رضایت حداکثری شهروندان گام بر داریم.
تسریع در پاسخ استعلامات شهرداری شیراز
شهروندان پاسخ استعلامات شهرداری را ظرف دو ساعت تا حداکثر دو روز دریافت میکنند
قلم | qalamna.ir :