stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 188802
  • 20 آبان 1399 - 20:08
1
معاون آموزش ابتدایی استان همدان خبر داد:

اجرای طرح آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان همدان

اجرای طرح آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان همدان
قلم/ همدان- معاون آموزش ابتدایی استان همدان از اجرای طرح پوشش سراسری آموزش رایگان و مجازی نوآموزان دوره پیش دبستانی در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، معصومه خدابنده لو گذراندن دوره پیش دبستانی توسط نوآموزان به ویژه نوآموزان مناطق محروم و کم برخوردار را بسیار مهم و ضروری خواند و اظهار کرد: چون این دوره آنان را برای حضور در مدرسه و دریافت آموزش های لازم آماده می کند، بر همین اساس مورد تأکید معاونت آموزش ابتدایی است.
وی در این زمینه افزود: جذب و حضور حداکثری نوآموزان در سیستم آموزشی و پرورشی، ایجاد وحدت رویه، توسعه عدالت آموزشی برای تمام نوآموزان به صورت رایگان و غیر حضوری، رشد همه جانبه کودکی و یادگیری پیش نیازهای ورود به دبستان از طریق آموزش والدین و نوآموزان با توجه به شرایط موجود از مهم ترین اهداف اجرای طرح یاد شده است.
خدابنده لو گفت: در شرایط  کرونایی، آموزش مجازی این نوآموزان در دستور کار قرار گرفته است تا کودکانی که موفق به ثبت نام در سامانه سناد نشده اند و نمی توانند با حضور در مدرسه فعالیت های علمی را دنبال کنند، آموزش ها و مهارت های لازم را به صورت رایگان  دریافت کنند.
معاون آموزش ابتدایی استان همدان خاطرنشان کرد: این آموزش ها از طریق شبکه آموزشی شاد و شبکه آموزش صدا و سیما یا همان مدرسه تلویزیونی ایران ارائه خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.