stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۰ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 9 June , 2024
  • کد خبر : 190723
  • 24 آبان 1399 - 23:01
0

جریمه نقدی مجتمع تجاری متخلف در غرب تهران

جریمه نقدی مجتمع تجاری متخلف در غرب تهران

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران اعلام کرد که پاساژی که روز گذشته ویدیوی ازدحام جمعیت مردم در آن منتشر شده بود جریمه شد.

قلم | qalamna.ir :

‌در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از یکی از مجتمع‌های تجاری شهرک غرب واحد صنفی که با حراج اجناس خود موجب ایجاد تجمع شده بود، حسین درودیان -معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران – در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به طور کلی عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای واحد صنفی ۳۰۰ هزار تومان جریمه دارد. اما این واحد علاوه بر رعایت نکردن مسائل بهداشتی برای اقدام به حراج از اتحادیه و اتاق اصناف تهران هم مجوز نداشت، یعنی تخلفات حراج غیر قانونی و همچنین صادر نکردن فاکتور هم به تخلفاتش اضافه شد و مجموعا ۶۱۸ هزار تومان جریمه شد. 

همچنین به گفته وی پرونده این واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب به اتحادیه و اماکن ارسال شده و پلمب خواهد شد. 

درودیان همچنین با بیان اینکه نماینده بهداشت، دادستانی و پلیس اماکن در این بازرسی حضور داشت، گفت: دادستانی به صورت شفاهی این واحد را به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی پلمب کرد و مسئولان واحد فردا باید برای تعهد در دادستانی حضور پیدا کنند. پرونده  رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا از این به بعد دست دادستانی است و اقدامات مرتبط با نظام صنفی انجام شده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.