stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 193763
  • 30 آبان 1399 - 11:33
1

سامانه بارشی از امروز وارد استان قزوین می‌شود

سامانه بارشی از امروز وارد استان قزوین می‌شود
قزوین – قلم– کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: یک سامانه بارشی از امروز به استان وارد می‌شود که پیامد آن بارش برف و باران در مناطق مستعد است.
قلم | qalamna.ir :

مریم بهروزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی از بعدازظهر امروز به تدریج سامانه بارشی از سمت جنوب به استان نزدیک خواهد شد.

وی اضافه کرد: به دنبال ورود این سامانه بارشی، رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد احتمال تگرگ و در ارتفاعات بارش برف و باران قابل پیش بینی است.

این کارشناس گفت: این سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در استان فعالیت خواهد داشت و از روز دوشنبه، جوی نسبتا پایدار با کاهش نسبی دما را در استان شاهد خواهیم بود.

بهروزی با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آوج با منفی سه درجه زیر صفر سردترین و بویین زهرا با ۱۱ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بوده‌اند و دمای شهر قزوین نیز از پنج تا هشت درجه در نوسان بوده است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود طی ۲۴ ساعت آینده نیز آوج با صفر درجه و رازمیان با هشت درجه سردترین و گرمترین نقاط استان باشند و دمای شهر قزوین نیز بین پنج تا هفت درجه سانتیگراد تغییر یابد.

قدرت الله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین نیز با اشاره به ورود این سامانه بارشی به استان، گفت: اخطاریه‌ها و هشدارهای لازم به دستگاه‌های متولی امر ابلاغ شده است و به کشاورزان، دامداران و عموم مردم توصیه می‌کنیم تدابیر لازم را جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آورند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار سید مرتضی نصری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.