stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 200573
  • 13 آذر 1399 - 21:16
0
عضو شورای شهر قزوین

چرا پروژه ستاره پونک قزوین از طریق مزایده واگذار نمی‌شود؟

چرا پروژه ستاره پونک قزوین از طریق مزایده واگذار نمی‌شود؟
قزوین/ قلم - عضو پارلمان محلی قزوین گفت:چرا پروژه ستاره پونک قزوین از طریق مزایده واگذار نمی‌شود تا از فروش آن به زیر قیمت کارشناسی جلوگیری به عمل آید.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محسن حق شناس روز پنجشنبه در پاسخ به نطق یکی از اعضای شورا در جلسه علنی پارلمان محلی این شهر، افزود: بنده هیچ وقت ادعای اخلاق نکرده‌ام و این را که چه کسی اخلاق را رعایت می‌کند و چه کسی تظاهر به آن دارد را مردم باید بگویند چراکه بهترین قاضی هستند.

وی افزود: اگر من هم پاداش غیرمعمول از شهرداری گرفته باشم (که صد البته نگرفته‌ام) من هم به مجرمان اضافه می‌شوم، جرم از بین نمی‌رود و باعث تطهیر گیرندگان پاداش، نخواهد بود.

وی با بیان اینکه زمانی بنده در نطقم از شهردار سؤال کردم که از کجا این پاداش را دادید؟ خاطرنشان کرد: در جوابیه این نطق، شهردار گفت: شما اعضای شورا اجازه این پاداش‌ها را دادید و صدای اعتراض هیچ کدام از اعضا هم بلند نشد.

به گفته حق شناس، در نطق بنده از هفت سنگان و شهرک اندیشه صحبت شد و خوشبختانه هفت سنگان به نتیجه رسید و امیدواریم شهرک اندیشه هم به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر اینکه ما نماینده مردم هستیم و وظیفه اصلی ما صیانت از حقوق شهر و مردم است، افزود: مخالفت بنده با واگذاری ستاره پونک مطلقاً سیاسی نیست دلیل مخالفت این بود که تفاوت قیمت زیادی بین پیشنهاد لایحه و و قیمت واقعی ملک وجود دارد.

این عضور شورا گفت: نکته بعدی این است که بانک شهر قانونا نمی‌تواند به جای مطالبات خود ملک بگیرد، اگر بانک شهر می‌تواند پس تبصره ذیل ۷-۴ در قرارداد واگذاری چیست؟ آیا این قرارداد مصداق پولشویی نیست؟ پس چیست؟

وی تصریح کرد: چرا از طریق مزایده این واگذاری صورت نمی‌گیرد؟ چرا فکر می‌کنیم خریدار ندارد؟ چرا همین خریدار فعلی از طریق مزایده اقدام به خرید نمی‌کند؟

حق شناس گفت: این طور نیست که چون مشتری ندارد بگوییم ملک را زیر قیمت بفروشیم، شهرداری گزینه‌های مختلفی را برای بهره برداری حداکثری از این پروژه در اختیار دارد و باید از آنها استفاده کند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.