stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 206136
  • 24 آذر 1399 - 11:55
0
آیت الله علما:

نمایش قدرتمندانه پلیس عرصه را بر اشرار تنگ کرده است

نمایش قدرتمندانه پلیس عرصه را بر اشرار تنگ کرده است
کرمانشاه/قلم: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: نمایش قدرتمندانه پلیس در صحنه های مختلف که اخیرا با دستگیری زورگیران خشن در کرمانشاه متجلی شد، عرصه را بر اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی بیش از پیش تنگ کرده است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار با سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پلیس همواره مظهر اقتدار و امنیت جامعه بوده و در زمان وقوع حادثه همه به دنبال حضور پلیس و برقراری امنیت بوده اند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در حادثه زورگیری اخیر نیز که واکنش های زیادی به همراه داشت پلیس بسیار عالی به موضوع ورود پیدا کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی عاملان این حادثه را دستگیر کند.

وی تاکید کرد: دستگیری زورگیران خشن که با بی رحمی به یک زن تنها حمله ور شده و اموال اورا سرقت کردند باعث خوشحالی همه مردم شد و این پیام را به سارقان و زورگیران منتقل کرد که در صورت تکرار چنین خطایی آنها هم به سرنوشت زورگیران دستگیر شده دچار می شوند.

آیت الله علما بیان کرد: تلاش ماموران پلیس کرمانشاه در دستگیری عاملان این سرقت خشن بسیار جای قدردانی دارد چرا که چند روز در شرایط سخت و نامساعدی برای موفقیت در این ماموریت بزرگ تلاش کردند و خوشبختانه این تلاش آنها به ثمر نشست.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: دستگیری زورگیران در سریعترین زمان ممکن و آن هم در حالی که چند صد کیلومتر از محل وقوع جرم فاصله گرفته بودند کار بزرگی بود که ماموران جان برکف پلیس آگاهی کرمانشاه موفق به انجام آن شدند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.