stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 209360
  • 30 آذر 1399 - 18:24
2
ماموستا قادری:

امنیت موجود در کشور مرهون زحمات مرزداران است

امنیت موجود در کشور مرهون زحمات مرزداران است
کرمانشاه/قلم: فرمانده هنگ مرزی پاوه به همراه رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این فرماندهی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان پاوه دیدار و گفتگو کردند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سرهنگ رسول سرابخشکه فرمانده هنگ مرزی پاوه به همراه رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این فرماندهی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرمانده هنگ مرزی پاوه آمار عملکردی از فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف امنیتی، اقتصادی و فرهنگی هنگ مرزی پاوه ارائه کرد و در خصوص فعالیت ها و برنامه ها در حوزه های مختلف نیز توضیحاتی ارائه نمود.

وی در این دیدار صمیمی اظهار داشت: تعامل سازنده و همدلی با مسئولان شهرستان در راستای برقراری امنیت پایدار در مرزها و همچنین ارائه خدمات مضاغف به مرزنشینان در دستور کار فرماندهی و مجموعه هنگ مرزی پاوه می باشد.

در ادامه این دیدار ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه؛ ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مرزداران و مرزبانان هنگ مرزی پاوه، از فعالیت های آنان در راستای ارتقاء امنیت پایدار در مرز قدردانی و تشکر نمود و در پایان با اشاره به وضعیت امنیتی کشورهای منطقه گفت: امروزه ما به فضل الهی شاهد امنیت واقعی در کشور هستیم که این موضوع مرهون زحمات شما مرزداران و نیروهای مسلح کشور است.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.