stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 209395
  • 30 آذر 1399 - 18:24
1
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پرستاران حافظان بی ادعای سلامت در جامعه هستند

پرستاران حافظان بی ادعای سلامت در جامعه هستند
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت و از آنها به عنوان حافظان مخلص و بی ادعای سلامت در جامعه یاد کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، در پیام سردار علی اکبر جاویدان آمده است: پرستاری، تلاشی بی دریغ برای ارتقای سلامت کشور و مجاهدتی عظیم برای جلب رضایت الهی است که در نزد خداوند متعال جزو نیک ترین اعمال است.

پرستاران، فرشتگان مهربانی هستند که امید، انگیزه و نشاط را در بیماران ایجاد و آنها را به آینده ای زیباتر امیدوار می کنند تا جایی که با حضور آنها درد و رنج و غم ناشی از بیماری التیام می یابد.

شغل پرستاری عبادتی بزرگ است که در تراز عالیترین عبادت‌ها قرار دارد، پرستاران شریفی که در ماه های اخیر و با شیوع کرونا نقش و اهمیت حضورشان پررنگ تر از هر زمان دیگری شده و همه مردم به وجودشان افتخار می کنند.

شیوع بیماری کرونا در جهان و جامعه ما باعث شد بیش از پیش قدر پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان را بدانیم، چرا که اگر ایثار و فداکاری آنها نبود شرایط به مراتب بدتری را تجربه می کردیم اما با دلسوزی و مراقبت های شبانه روزی آنها، بیماران امنیت روانی بسیار بهتری پیدا کرده اند.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب بار دیگر با تبریک فرا رسیدن روز پرستار خصوصا به مجموعه همکاران خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا و بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه، یاد و خاطره شهدای پرستار را گرامی داشته و برایشان از خداوند متعال علو درجات را مسئلت می کنم.

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.