stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 209507
  • 30 آذر 1399 - 18:24
1
مدیرکل کمیته امداد خبر داد:

هفت هزار دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند/ تامین ۳۸۰ گوشی هوشمند توسط کمیته امداد

هفت هزار دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند/ تامین ۳۸۰ گوشی هوشمند توسط کمیته امداد
کرمانشاه/قلم: مدیرکل کمیته امداد استان از تامین ۳۸۰ گوشی هوشمند برای دانش آموزان مددجو کرمانشاهی به منظور استفاده از امکانات آموزشی شبکه تحصیلی شاد خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، محسن رخصی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون ۳۸۰ گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند در استان کرمانشاه خریداری شده است.

وی افزود: گوشی‌های هوشمند اهدایی کمیته امداد با اولویت خانوارهای مددجو دارای ۲ یا سه فرزند دانش آموز توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این گوشی‌ها به منظور استفاده از امکانات آموزشی شبکه تحصیلی شاد به دانش آموزان مددجو اهدا شده، تصریح کرد: از این تعداد ۲۰۰ تبلت و گوشی از سوی کمیته امداد و از محل اعتبارات امداد و کمک‌های خیران خارج از استان تأمین شده است.

رخصی تاکید کرد: همچنین از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون نیز ۱۸۰ گوشی و تبلت نیز از محل کمک‌های خیران و نیکوکاران در استان کرمانشاه خریداری و به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

وی با یادآوری اینکه گوشی‌های تأمین شده از سوی این نهاد طی پنج مرحله به استان ارسال و بین دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی توزیع شده، خاطرنشان کرد: کار توزیع گوشی و تبلت در میان دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی از سوی کمیته امداد تا پایان سال جاری طی چندین مرحله دیگر ادامه خواهد یافت.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، هفت هزار دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند که امیدواریم با مشارکت خوب خیران نیک اندیش برای تمامی این دانش آموزان تبلت یا گوشی تلفن همراه هوشمند خریداری شود.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.