stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 211184
  • 03 دی 1399 - 13:01
1

پایان سرگردانی هزاران کامیون در انگلیس با بازگشایی مرز فرانسه

پایان سرگردانی هزاران کامیون در انگلیس با بازگشایی مرز فرانسه

هزاران کامیون سرگردان پس از این که فرانسه بخشی از محدودیت سفر را که در پی شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس وضع کرده بود، تسهیل کرد می توانند از روز چهارشنبه از این کشور خارج شوند.

قلم | qalamna.ir :

اکثر کشورهای جهان هفته جاری پس از این که انگلیس اعلام کرد گونه جهش یافته ای از ویروس کرونا در این کشور به سرعت در حال شیوع است، درهای خود را به روی انگلیس بستند و فرانسه درست چند روز پیش از این که انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شوند سفرهای مسافری و باری را ممنوع کرد. این امر باعث سرگردانی هزاران راننده کامیون اروپایی در جنوب شرقی انگلیس درست چند روز پیش از کریسمس شد.

اما پاریس و لندن اواخر روز سه شنبه موافقت کردند کامیونهایی که تست کووید ۱۹ راننده آنها منفی باشد می توانند از بندر دوور به بندر کاله فرانسه جابجا شوند.

مقامات انگلیسی اعلام کرده اند که ارتش به برپایی پایگاه‌های تست در جنوب شرقی این کشور کمک می کند تا ترافیک کامیونها تسهیل شود اما این کار زمان می برد.

در این بین،  راننده کامیونهای عصبانی روز چهارشنبه با پلیس انگلیس درگیر شدند. تصاویر تلویزیونی نشان داد که این راننده ها همزمان بوقهای کامیونهای خود را به صدا درآورده و در تاریکی شب چراغهای چشمک زنشان را روشن کرده بودند.

بر اساس گزارش رویترز، گروههای لجستیکی هشدار داده اند در سال نو بسیاری از رانندگان اروپایی حاضر نیستند به انگلیس بروند زیرا با جدایی این کشور از اتحادیه اروپا، رانندگان از این پس باید اسناد گمرکی را تنظیم کنند و الزام انجام تست کووید ۱۹ هم وضعیت را پیچیده تر می کند و این امر هزینه های حمل بار را بالا خواهد برد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.