stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 211820
  • 04 دی 1399 - 14:17
4
استاندار همدان:

افتتاح پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی

افتتاح پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی
قلم/ همدان- استاندار همدان گفت: امروز پروژه پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت و بخش خصوصی بعد از ۱۸ سال افتتاح و بهره‌برداری می شود.
قلم | qalamna.ir :

 خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در افتتاح‌ طرح‌های ملی پتروشیمی در سه استان ایلام، آذربایجان غربی و همدان در سی و هشتمین هفته از پویش ملی جهش تولید با بیان این که امروز، آرزوی دیرینه مردم همدان محقق شد، مطرح کرد: از وزیر نفت و رییس پتروشیمی ایران قدردانی می کنیم که در مسیر رفع موانع موجود سر راه این واحد تلاش های بسیاری کردند.

وی با اشاره به اینکه استان همدان هم اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، ادامه داد: در حال حاضر در اسان همدان پروژه های مهم و قابل توجهی آماده بهره برداری هستند و پروژه های عظیمی را نیز تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری خواهیم رساند.

شاهرخی در این راستا به افتتاح سد نعمت آباد همدان طی سال جاری اشاره کرد و افزود: دو سد دیگر نیز هم اکنون در استان همدان در حال ساخت است.

استاندار همدان ادامه داد: با وجود همه محدودیت ها، استان همدان در بخش راه آهن، راه، کشاورزی، کشت گلخانه ای، آبیاری مکانیزه و بخش مسکن پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته و این نوید را می دهیم با سرمایه گذاری های صورت گرفته بیشتر این طرح ها تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

شاهرخی در این راستا مطرح کرد: امروز پروژه پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت و بخش خصوصی بعد از ۱۸ سال افتتاح و بهره‌برداری می شود.

این مسئول در پایان سخنان خود تصریح کرد: با تدبیر ارزشمند ستاد ملی کرونا و همکاری خوب مردم در پیک سوم شیوع ویروس کرونا شرایط تثبیت و در استان شرایط خوبی وجود دارد.

گفتنی است؛ ۵۷ درصد سرمایه مورد نیاز این طرح را سهامداران بخش خصوصی، ۳۳ درصد را پتروشیمی ایران و ۱۰ درصد را سرمایه گذار خارجی تامین کرده‌است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.