stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 212370
  • 06 دی 1399 - 11:48
1
استاندار قم تاکید کرد :

لزوم رفع موانع صدور اسناد ملکی واحد های تولیدی محور قدیم قم-تهران / قوانین مرتبط با مناطق آزاد باید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان هم تسری و اعمال شود

لزوم رفع موانع صدور اسناد ملکی واحد های تولیدی محور قدیم قم-تهران / قوانین مرتبط با مناطق آزاد باید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان هم تسری و اعمال شود
استاندار قم بر ضرورت بهره گیری از همه ی ظرفیت های قانونی برای رفع مشکل صدور اسناد ملکی واحد های تولیدی واقع در محور قدیم قم-تهران تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز پنجشنبه در سالن کرامت استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به برخی از مشکلات منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اظهار کرد: متاسفانه قوانین مرتبط با مناطق آزاد در منطقه اقتصادی سلفچگان اعمال نمی شود.

وی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با رئیس مناطق آزاد کشور افزود: بایستی همه ی مشکلات منطقه اقتصادی سلفچگان احصاء و در جلسه ای با حضور مقامات ملی مطرح و پیگیری شود .

استاندار قم در ادامه مشکل صدور اسناد ملکی واحد های تولیدی محور قدیم قم-تهران را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید با بهره مندی از ظرفیت های قانونی و همراهی مراجع قضایی این مشکل مرتفع گردد.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود بحث هزینه کرد بخشی از درآمدهای مالیاتی برای شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی را امری ضروری خواند گفت: برای تحقق این مهم باید پیگیری های جدی از طریق مبادی ذیربط صورت گیرد.

پایان پیام /

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.