stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 3 October , 2024
  • کد خبر : 216312
  • 12 دی 1399 - 16:48
2
نایب رئیس شورای شهربندرعباس

تنها با ایراد گیری مشکلات حل نمی شود

تنها با ایراد گیری مشکلات حل نمی شود
هرمزگان /قلم-عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس در واکنش به جلسه شماره 209 که هیئت رییسه مورد خطاب قرار گرفته بود، گفت: همه ما شرایط بد و رکورد اقتصادی کشور و مشکلات ناشی از کرونا را می دانیم و باید شعارها و انتقادات را بر مبنای این مشکلات ، واقع بینانه بیان کنیم.
قلم | qalamna.ir :

فیصل دانش افزود : متاسفانه هنگامی که به انتخابات شورا نزدیک می شویم، بعضی به حرکات پوپولیستی روی می آورند و طرفدار حقوق کارگر می شوند و انتقادات داغ اما بدون راهکار منطقی می کنند. اینگونه رفتار ها جایز نیست زیرا هیچ سودی برای مردم ندارد.

وی ادامه داد : بنده رفتار های پوپولیستی و عوام فریبانه را نوعی خود زنی میدانم. زیرا همه ی ما در مسئولیت های مختلف بودیم و هستیم و در قبال وقایع موجود مسئولیم. بعضی از اعضا بدون در نظر گرفتن مشکلات ، مدام از حقوق کارگران و کاستی های موجود می گویند،

نایب رئیس شورای شهربندرعباس بیان داشت :  ضمن اینکه همه اعتقاد داریم بحث حقوق کارگران و بیمه ی آنها که از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند می بایست اولویت اول شهرداری باشد. اما کمی هم واقع بین و منصف باشیم و عملکرد مثبت را هم ببینیم و بیان کنیم.

دانش افزود : اینجانب عقیده دارم نباید سیاه نمایی کرد و به طور پیوسته در حال مچ گیری بود. ایراد های پیاپی مانع از خدمات رسانی و کارآمدی است و برخی ایراد ها به شهرداری مانع اقدامات کارشناسی در عملکرد این نهاد است.

وی ادامه داد : وقتی انتقاد می کنیم که چرا فرضا پروژه شهر بازی اجرا نشده ؟ آیا به این موضوع توجه کرده ایم که چند درصد از بودجه محقق شده ؟  آیا مشکلات اساسی تر حل شده؟ آیا با این شرایط بد مالی، الویت با ساخت شهر بازی است؟!!

دانش با بیان اینکه فراموش نکنیم ما قسم خورده ایم صرفه و صلاح شهرداری و مردم شهر را هر دو با هم ببینیم گفت : بنده قصد ندارم از شهرداری  جانبداری کنم و نمی خواهم منکر کاستی ها ی این نهاد باشم،  اما توجه داشته باشیم ، شهرداری جدا از مردم نیست، شورا و شهرداری هر دو مسئولیت خدمات رسانی به مردم را دارند و اعضای شورا ضمن حفظ جایگاه نظارتی خود باید با ارائه طرح و پیشنهادات سازنده شهرداری را یاری کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.