stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 1 August , 2024
  • کد خبر : 218315
  • 15 دی 1399 - 18:32
1

تقسیم امتیاز میان تیم قشقایی و مس کرمان

تقسیم امتیاز میان تیم قشقایی و مس کرمان
فارس/قلم: دیدار تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و مس کرمان در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور با نتیجه مساوی پایان یافت.
قلم | qalamna.ir :

قلم از فارس، در این بازی که از هفته هشتم این رقابت‌ها عصر دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، هر ۲ تیم به تساوی یک. یک رضایت دادند

دقیقه ۱۲ بازی نخستین زنگ خطر را تیم میزبان با ارسال آزاد منش به صدا در آورد و توپ ارسالی این بازیکن، عرض دروازه را طی کرد، اما از مهاجمان قشقایی خبری نبود تا این توپ را تبدیل به گل کنند.

در ادامه برتری تیم میزبان و جنگندگی ۲ هافبک این تیم همچون مهدی داغر و مصطفی کیانی در میانه میدان عرصه را برای تیم مس تنگ کردند.

دقیقه ۲۱ بازهم میزبان بر روی یک کار تیمی صاحب فرصت گلزنی شدند، اما مرتضی سنجانکی توپ را به جایی زد که بیرانوند دروازه‌بان مس کرمان خوب جایگیری کرده بود، سنجانکی اگر توپ را به زاویه مخالف زده بود می‌توانست دروازه حریف را باز کند.

دقیقه ۳۰ هم ضربه ناگهانی سجاد تقوی بازیکن تیم میزبان با واکنش زیبای دروازه‌بان مس به کرنر رفت.

در حالی که برتری از آن شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم قشقایی بود، در دقیقه ۳۷ اشتباه مدافعان میزبان می‌رفت که دروازه این تیم باز شود این اتفاق نیفتاد و نیمه نخست بدون گل و با بازی بهتر تیم شهدای قشقایی شیراز پایان یافت.
شروع نیمه دوم نیز تیم میزبان خیلی زود به گل دست یافت تا مزد برتریش را بگیرد، دقیقه ۴۷ مصطفی کیانی هافبک تیم قشقایی از فاصله ۲۵ متری دروازه تیم مس را با یک سوپر گل باز کرد، اما دروازه‌بان تیم مس هر چه تلاش کرد نتوانست مانع ورود توپ به دروازه شود.

دقیقه ۴۹ روی تعلل مدافعان تیم قشقایی نزدیک بود دروازه این تیم توسط بابا محمدی مهاجم مس باز شود که این اتفاق نیفتاد.

دقیقه ۶۰ سرمربی تیم قشقایی برای تقویت تیمش ۲ تعویض همزمان را انجام داد تا هم به حفظ نتیجه بپردازد و هم به فکر زدن گل‌های بیشتر باشد.
دقیقه ۶۱ تیم مهیمان دست به یک ضد حمله زد و محمدرضا پور محمد با ضربه سنگین در میان غفلت مدافعان قشقایی، گل مساوی را به ثمر رساند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.