stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 218990
  • 17 دی 1399 - 2:09
0

استاندارد نیروی کارآمد در سینما و تلویزیون داشتن توان فنی بالا و به‌روز و تعادل شخصیتی است

استاندارد نیروی کارآمد در سینما و تلویزیون داشتن توان فنی بالا و به‌روز و تعادل شخصیتی است
فارس- امير فهندژ تصويربردار و كارگردان جوان شیرازی گفت؛ استاندارد نیروی کارآمد در سینما و تلویزیون داشتن توان فنی بالا و به‌روز و تعادل شخصیتی است.
قلم | qalamna.ir :

امیر فهندژ، تصویربردار، کارگردان و سینما و تلویزیون است. او ازجمله تصویربردارانی ا‌ست که با ورودش به سریال ٧قسمتی (معجزه ای ازدواج) بدعت‌گذار فرم جدیدی از تصویربرداری بود یعنی نشان دادن فضاهای اعوجاج بوسیله لنزهایی خاص که تا آن زمان کمتر در سریال‌ها دیده می‌شد.

تصویر بردار سریال معجزه ای ازدواج گفت: استاندارد نیروی کارآمد در سینما و تلویزیون داشتن توان فنی بالا و به‌روز و تعادل شخصیتی است.

وی درباره سبک‌های دوربین رودست به شیوه خاص خود گفت: استفاده از دوربین روی دست ساختار و قاعده خاص خودش را دارد. قبلا خیلی پیچیده بود اما الان کمی ساده‌تر و منطقی‌تر شده. اما بعضی از تصویربردارها سعی دارند بیشتر جذابیت بصری خلق کنند تا اینکه در خدمت قصه و فیلم باشند.

کارگردان و این تصویر بردار جوان گفت: وقتی بخواهم فیلم بسازم مجبورم خودم کارگردانی کنم، خودم فیلمبرداری کنم و حتی کار تولید را هم خودم انجام بدهم. از پس آن برمی‌آیم ولی واقعا دوست ندارم به این شکل کار کنم.

وی در پایان گفت: درحال ساخت فیلم جشنواره ای میباشم که فیلم قبلد بنده به نام (آتش سرد) اکنون در مرحله اتالوناژ قرار دارد. این فیلم جدید جشنواره ای و کوتاه دیالوگ ندارد و با تکنیک خاصی تصویربرداری خواهد شد.

 

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.