stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 219000
  • 17 دی 1399 - 2:34
2

مجموعه طنز «قاراشمیش» ساخته می‌شود

مجموعه طنز «قاراشمیش» ساخته می‌شود
فارس- صالح خوشنودی فر، درباره پروژه جدیدی که مشغول نگارش آن است گفت؛ در حال نگارش پروژه ای ۷۵ قسمتی هستم که نویسنده و تهیه کننده این سریال نیز می باشم.
قلم | qalamna.ir :

صالح خوشنودی فر در گفت و گو با قلم، درباره پروژه جدیدی که مشغول نگارش آن است گفت: در حال نگارش پروژه ای ۷۵ قسمتی هستم که نویسنده و تهیه کننده این سریال نیز می باشم.

خوشنودی فر مدیر شرکت فیلمسازی فرانما ایده باران که نویسنده و تهیه کننده فیلم تله سینمایی آتش سرد بوده است که این فیلم نیز با موفقیت ساخته شد در مورد فیلمنامه های جدیدش گفت: در حال نگارش چند فیلمنامه جدید هستم که فیلمنامه( قاراشمیش ) را در اولویت قرار داده ام که به زودی به اتمام میرسد.

وی درباره جزییات این سریال طنز عنوان کرد: یکی از این فیلمنامه هایی که دارد به مرحله پایانی نگارش میرسد، مجموعه سریالی طنز (قاراشمیش) که در ۷۵قسمت ساخته میشود.

خوشنودی فر بیان کرد: این فیلمنامه به صورت طنز روستایی و شهری ساخته می شود که در کنار لبخندی که روی لب مردم عزیزمان جاری می کند، از لحاظ فرهنگی نیز آموزه هایی دارد.

وی در پایان گفت: با تولید این مجموعه تمامی مردم ایران را به تماشا میگذاریم و هنرمندان مستعدی که در این فیلم ایفای نقش می کنند بلاشک چهره خواهند شد.

در همین جا از از صبوری مردم عزیزمان برای دیدن این سریال کمال تشکر را دارم و تمام تلاش خود را میکنم که هر چه زودتر این فیلم ساخته و به معرض نمایش گذاشته شود.

با تشکر و سپاس فراوان از جناب آقای عباس ستایشگو خبرنگار بزرگ و هنردوست و هنرمند کشورمان ایران و مردم عزیز و بزرگوارمان

صالح خوشنودی فر

 

 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.