stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 219727
  • 18 دی 1399 - 11:02
0

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش تعاون استان کرمان

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش تعاون استان کرمان

ایسنا/کرمان معاون امور تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمان اظهار کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش تعاون استان کرمان اختصاص داده شد.

قلم | qalamna.ir :

“محمدجعفر کبیری” صبح امروز ۱۸ دی‌ماه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در کرمان گفت: شرایط سخت تحریم و عوارض ناشی از شیوع کرونا سفره مردم را محدود کرده و آنها را تحت سخت ترین شرایط قرار داده است.

وی با بیان اینکه ایران در حال گذراندن سخت‌ترین دوران تحریم است، اظهار کرد: تا کنون مقاومت خوبی کردیم و امیدواریم این مقاومت به پیروزی خوبی منجر شود و ما باید تا روز پایانی دولت تدبیر و امید بهترین برخورد را با ارباب رجوع ولو آنکه کاری از دست‌مان برای رفع مشکل آنها برنمی‌آید، داشته باشیم.

معاون امور تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی کرمان را مهد تعاون ایران دانست و بیان کرد: بزرگترین و موفق‌ترین تعاونی‌ها در استان کرمان است اما باید فرصت‌سازی کنیم تا دچار مشکل نشود.

وی با تاکید برآنکه توسعه تعاونی‌ها می‌تواند محور محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی باشد، تصریح کرد: باید برنامه ریزی عملیاتی جدی برای توسعه تعاونی‌ها داشته باشیم و باید به سمت احیای اعتماد عمومی مردم حرکت کنیم و نگاه قوای مقننه و مجریه را به این سمت باید بیاوریم.

کبیری بر لزوم جذب اعتماد مردم به تعاونی‌ها تاکید کرد و افزود: سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور را راه‌اندازی کرده‌ایم و این نقطه عطفی است و نظام هوشمندی برای نظارت به صورت شفاف خواهد داشت و از رانت و فساد در بخش تعاون جلوگیری می‌کند.

کبیری با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمان اظهار کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش تعاون استان کرمان اختصاص داده شد.

وی از راه اندازی زیست بوم نوآوری بخش تعاونی در کشور خبر داد و بیان کرد: تاکنون در ۱۱ استان این مرکز راه اندازی شده است و با تامین اعتبار می‌توانیم این مراکز را افزایش داد.

معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مرکز نوآوری تعاونی‌ها دو نوع است، اظهار کرد: استان کرمان می‌تواند اولین استانی باشد که مرکز نوآوری نوع یک در آن راه اندازی شود و اگر مسئولین مربوطه در استان تلاش کنند می‌توانیم تا بهمن‌ماه این مرکز را در استان افتتاح کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدن استان کرمان بیان کرد: متاسفانه تعاونی‌های در حوزه معدن، خدمات، هتل و … در استان کرمان به خوبی ورود پیدا نکرده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.