stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 219778
  • 18 دی 1399 - 13:37
2
استاندار قم:

سخنرانی تلویزیونی مقام معظم رهبری در سالگرد قیام ۱۹دی مردم قم

سخنرانی تلویزیونی مقام معظم رهبری در سالگرد قیام ۱۹دی مردم قم
قم- استاندار قم با اشاره به عدم توفیق دیدار حضوری مردم شریف قم با مقام معظم رهبری در سالگرد حماسه 19 دی به دلیل ممنوعیت تجمعات و شرایط کرونایی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب به همین مناسبت و پخش زنده آن از صداوسیما خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز قیام مردم قم در دی ماه سال ۵۶ اظهار داشت : امسال متاسفانه برنامه دیدار حضوری به دلیل شرایط کرونایی امکان پذیر نیست و لیکن سخنرانی مقام معظم رهبری بصورت زنده از شبکه های سراسری صداوسیما پخش خواهد شد و مردم شریف استان مشتاقانه از بیانات معظم له بهره مند خواهند شد

استاندار قم با اشاره به وضعیت اماکن ورزشی در دوران کرونا افزود: تشدید ‌نظارت بر این اماکن در کنار از سرگیری فعالیت های ورزشی بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

وی استفاده از ماسک در ادارات دولتی را نیز ضرورت اساسی خواند و افزود: گزارشی از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی تهیه و در جلسات آتی ارائه شود.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش تجمعات برای اخذ مجوز تردد بین شهری را ضروری دانست و گفت: دستگاه های مرتبط در این زمینه موظف به همکاری با معاونت سیاسی امنیتی استانداری هستند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و آمادگی برای دوران پساکرونا گفت: برای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا بایستی پیشنهادات و راهکارهای استان برای ارسال به دبیرخانه ستاد ملی کرونا آماده شوند.

سرمست همچنین بسته های حمایتی در نظرگرفته شده از سوی دولت برای مشاغل آسیب دیده از کرونا را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بایستی اطلاع رسانی لازم جهت بهره مندی گروه های هدف از این بسته ها انجام شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از شرکت آب و فاضلاب و دستگاه های همکار در اجرای سریع و شایسته پروژه “تعمیر و بازسازی رینگ غربی آبرسانی به شهر قم” گفت: دستگاه های دولتی باید با برنامه ریزی و پیوست رسانه ای مناسب طرح های خود را اجرا کرده و پس از اجرا، آسیب شناسی کرده و بازخوردهای عمومی را برای اصلاح رویه ها احصاء کنند.

وی با اشاره به شرایط قطعی برق در کشور و استان قم، برگزاری منظم و موثر کارگروه های مدیریت سوخت و هوای پاک را ضروری خواند و گفت: باید در راستای اصلاح الگوی مصرف، تامین پایدار برق و کاهش آلاینده های هوا اقدامات عملیاتی انجام گیرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : استانداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.