stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 219798
  • 18 دی 1399 - 13:46
0
استاندار قم:

ضرورت اجرایی شدن اسناد اشتغال و مهارت آموزی در استان

ضرورت اجرایی شدن اسناد اشتغال و مهارت آموزی در استان
قم- استاندار قم بر ضرورت اجرایی شدن اسناد اشتغال و مهارت آموزی در استان تاکید کرد .
قلم | qalamna.ir :

دکتر بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در سی و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان قم که در محل سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به معضل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در کشور اظهارداشت: اگر چه در استان قم نیز با این مشکل روبرو هستیم اما از یک طرف در زمینه فضای اشتغال جلوتر از تقاضای کار در حرکت هستیم و این مایه خوشحالی است.

وی با تأکید بر لزوم چاره اندیشی مناسب برای حل این معضل جدی جامعه تصریح کرد: باید دانشگاهها متناسب با نیاز بازار کار، اقدام به تربیت دانشجو و نیروی انسانی کنند و همواره ارتباط مؤثری بین دانشگاه ها با مراکز تولیدی و صنعتی برقرار باشد.

سرمست با اشاره به اقدام برخی از بانک های عامل در توقیف اموال واحدهای تولیدی بدهکار ، مصوبه تسهیل و تقسیط بدهی واحدهای بدهکار در چارچوب دستورالعمل ابلاغی را مورد تأکید قرار داد و گفت: رعایت مفاد این دستورالعمل برای همه بانک های استان لازم الاجرا بوده و در این زمینه نباید مشکلات دیگری برای واحدهای بدهکار ایجاد شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه واگذاری سند مالکیت شهرک تخصصی فناوری اطلاعات، بر لزوم تسریع در انجام آن تأکید کرد و گفت: این مصوبه مربوط به جلسات گذشته کارگروه می باشد و باید هر چه سریع تر توسط دستگاه های ذیربط پیگیری و به سرانجام برسد.

وی هم چنین با انتقاد از طولانی شدن زمان ایجاد یک نمایشگاه دائمی در شهرک شکوهیه برای نمایش توانمندیهای استان و عرضه تولیدات داخل بیان کرد: این نمایشگاه بر اساس قرار اولیه می بایستی تا دهه فجر امسال آماده می شد و نیاز است که با توجه به اهمیت چنین نمایشگاهی به سرعت مقدمات انجام کار در موعد مقرر فراهم شود .

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,
  • منبع : استانداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.