stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 221114
  • 21 دی 1399 - 11:51
0
جامعه الزهرا:

ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌ الزهرا (س) در سال تحصیلی جدید آغاز شد

ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌ الزهرا (س) در سال تحصیلی جدید آغاز شد
قم- مدیر جامعه الزهرا (س) از آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌الزهرا (س) در سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ثبت‌نام از ۱۹ دی آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام سید محمود مدنی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا (س)، اظهار داشت: ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه الزهرا (س) در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۱۹ دی آغازشده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

مدیر جامعه الزهرا (س) به بیان سه بخش عمده این مرکز آموزشی پرداخت و عنوان کرد: بخش حوزوی این مرکز هم‌اکنون بیش از ۲۲ هزار طلبه از بیش از ۵۰ ملیت جهان و داخل کشور دارد که در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: بخش دانشگاهی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی با بیش از ۱۲ رشته تحصیلی پذیرای بیش از ۵۰۰ دانشجوی خواهر طلبه بوده که تک جنسیتی هستند؛ بخش سوم آموزش‌وپرورش است که از پیش‌دبستانی تا دبیرستان و دبیرستان‌های معارف را پوشش می‌دهد و ۲۵۰۰ دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کنند.

مدیر جامعه الزهرا (س) رسالت اصلی این مرکز علمی و آموزشی را پذیرش طلاب در بخش حوزوی دانست و ابراز کرد: زمان ثبت‌نام ۱۹ دی تا ۲۲ بهمن در نظر گرفته‌شده که دو حادثه مهم و بزرگ انقلاب اسلامی را یادآوری می‌کند.

به گفته مدنی، جامعه الزهرا (س) در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و خروجی‌های مختلف در مجموعه آموزش‌وپرورش، آموزش‌های عالی، حوزه‌های علمیه و مدیریت‌های فرهنگی در خارج و داخل کشور داشته است.

وی به برگزاری همایش فارغ‌التحصیلان جامعه الزهرا (س) در شبه‌قاره هند اشاره و اظهار کرد: بیش از ۸۵ درصد شرکت‌کنندگان این همایش یا مدیر و یا مؤسس حوزه علمیه بودند و افراد تأثیرگذار جامعه شیعیان هند محسوب می‌شدند.

مدیر جامعه الزهرا (س) بیان کرد: با ایجاد کانون‌های استانی جامعه الزهرا(س) به فعالیت‌های پراکنده شکل واحد دادیم تا اینکه به فعالیت‌های طلاب جامعه الزهرا(س) سازمان مناسبی داده شود.

مدنی از انتشار سه مجله پژوهشی و ۱۶ نشریه داخلی در جامعه الزهرا(س) خبر داد و گفت: نسخه‌های دیجیتال در سامانه‌های مختلف و سایت جامعه الزهرا(س) قابل‌عرضه است.

مدیر جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه آزمون عمومی بخش حوزوی به‌صورت مجازی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در صورت تغییر و بهبود شرایط این آزمون حضوری برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی دوره تمام‌وقت در نوبت عصر خبر داد و افزود: این آمادگی راداریم رشته‌های جدیدی را در جامعه الزهرا(س) راه‌اندازی کنیم اما منتظر تصویب مراجع هستیم.

مدنی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم بر این است برای سال آینده سه هزار نفر پذیرش داشته باشیم اما منتظر مصوبه هیئت‌امنا هستیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.