stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 221449
  • 21 دی 1399 - 14:45
1
استاندار قم :

تغییر شرایط کرونایی قم ‌از زرد به آبی/ ضرورت تداوم ‌رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

تغییر شرایط کرونایی قم ‌از زرد به آبی/ ضرورت تداوم ‌رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی
قم - استاندار قم با اشاره به تغيير شرايط كرونايي قم از وضعيت زرد به آبي بر ضرورت تداوم رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت پيشگيري از اوج گيري مجدد بيماري تاکید کرد
قلم | qalamna.ir :

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به افزوده شدن وضعیت آبی کرونا در جلسه ستاد ملی کرونا اظهار کرد: این وضعیت از این به بعد به شرایط بین زرد و سفید اطلاق خواهد شد.

وی با بیان اینکه قم بر اساس دسته بندی جدید از سوی وزارت بهداشت، در وضعیت آبی قرار گرفته است افزود: منع تردد شبانه و برخی محدودیت های دیگر از قبیل ممنوعیت تجمعات در این وضعیت تداوم خواهند داشت.

سرمست با تاکید بر اینکه هنوز وضعیت استان قم سفید نشده است ادامه داد: مردم باید دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند تا از شدت مجدد شیوع این بیماری جلوگیری شود.

استاندار قم همچنین با اشاره به معیارهای ستاد ملی کرونا برای تزریق واکسن این بیماری اظهار کرد: این کار با اولویت افراد پرخطر و کادر درمان اجرایی خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان قم گفت: پس از ابلاغ محدودیت های وضعیت آبی، این دستورالعمل برای اجرا به دستگاه های دولتی و مردم شریف قم ابلاغ خواهد شد.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : استانداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.