stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 222503
  • 23 دی 1399 - 1:42
2

باند قاچاق سلاح و مهمات در غرب تهران منهدم شد/کشف ۴ کلت کمری

باند قاچاق سلاح و مهمات در غرب تهران منهدم شد/کشف ۴ کلت کمری

شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در عملیات مشترک پلیس غرب این استان و استان البرز خبر داد وافزود: در این عملیات چهار قبضه کلت کمری و بیش از ۱۰۰فشنگ کشف شد.

قلم | qalamna.ir :

سردار کیوان ظهیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز و قاچاق آن از غرب کشور به ملارد، موضوع در دستور کار ویژه پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با همکاری پلیس امنیت عمومی استان البرز خودرو حامل این سلاح‌ها توقیف و سه عضو اصلی این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان بیان کرد: متهمان این سلاح‌ها را در یک اتوبوس عمومی جاسازی کرده بودند، که در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

ظهیری از کشف چهار قبضه کلت کمری به همراه بیش از ۱۰۰ فشنگ جنگی و ۲۵ عدد فشنگ شکاری که به طرز ماهرانه‌ای در اتوبوس عمومی جاساز شده بود، خبر داد و افزود: متهمان پرونده پس از دستگیری و تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اتوبوس یک فرد که همراه با خودرو نیسان در حال مشایعات و پشتیبانی از سلاح‌های جاسازی شده در اتوبوس بود نیز شناسایی و دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.